Gå til innhold

Nekte mann/kone sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller, så kaaaan det være en mulighet for at dama di, jeg og er par andre folk i verden er mer enkle og høyst villige til det aller meste enn de som trenger en lang dusj, alkoholservering og mental forberedelse før de orker tanken på å ta av seg trusa.

For meg holder det med de magiske seks ordene "ta av deg trusa for faen!" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvis man først har et lite problem eller i det hele tatt ulike interesser, så tror jeg at åpen samtale og det å dermed se hverandres behov kan gjøre en stor forskjell.

Det kan ihvertfall for noen utgjøre forskjellen mellom fight or flight!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg er enig, jeg synes ikke man kan nekte partneren sex. Er man monogame og ikke kan ha sex med andre, så skal man ha et jevnlig sexliv.

Med mindre det er en medisinsk årsak, så gjør man en effort. Selv om jeg kommer hjem sliten og ikke har lyst, vil jeg dusje, ta et glass vin og komme i humør. Ingenting kommer gratis og hvis flere skjønte og aksepterte det, hadde vi nok hatt færre skilsmisser.

Anonymous poster hash: 97495...d95

Sex er ikke en plikt syns jeg. Det må være lov å si nei til sex av og til om man ikke har lyst. Blir sex noe en må ha så høres ikke det noe kjekt ut.

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ìnnleder man et forhold så aksepterer man jo indirekte at man også skal være intim. Et forhold uten sex er ikke et normalt forhold, og vil i 99 av 100 tilfeller ikke ha livets rett.

Det handler ikke om å ha sex mot sin vilje. Det handler om å jobbe med forholdet og yte en innsats for å få opp sexlysten og pleie forholdet slik at man får lyst på hverandre.

Det handler heller ikke om hvor mange ganger man har sex i uka, men at man faktisk er intim og at begge nyter det. Sex er selve limet i et forhold mener nå jeg.

Om man har skikkelig god og intim sex én gang i uka kan det fort være bedre enn 4 ganger i uka med laber sex.

Et forhold forplikter, også på sexfronten.



Anonymous poster hash: f0490...d11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ìnnleder man et forhold så aksepterer man jo indirekte at man også skal være intim. Et forhold uten sex er ikke et normalt forhold, og vil i 99 av 100 tilfeller ikke ha livets rett.

Det handler ikke om å ha sex mot sin vilje. Det handler om å jobbe med forholdet og yte en innsats for å få opp sexlysten og pleie forholdet slik at man får lyst på hverandre.

Det handler heller ikke om hvor mange ganger man har sex i uka, men at man faktisk er intim og at begge nyter det. Sex er selve limet i et forhold mener nå jeg.

Om man har skikkelig god og intim sex én gang i uka kan det fort være bedre enn 4 ganger i uka med laber sex.

Et forhold forplikter, også på sexfronten.

Anonymous poster hash: f0490...d11

Ja men man skal ha sex når begge nyter det. Det er jo ikke noe man kan kreve i et forhold. Sex skal jo være noe positivt. ikke noe man gjør fordi man føler man må

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...