Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #1 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg drømt en natt om en kamerat. Vi lå ved siden av hverandre på en seng, lettkledd, og pratet med en annen person. Kameraten min tok rundt meg slik at jeg ble liggende i armkroken hans, og så sa han noe sånn som "hun er så kosete" til den tredje personen (om meg). Jeg fikk en god varm følelelse av dette. Jeg er lykkelig gift, og det var overhodet ingenting seksuelt over drømmen. Men hva betyr det? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 29. april 2004 #2 Del Skrevet 29. april 2004 etter Sigmund Freuds teorier betyr det vel at du ønsker og være utro med din venn...men sansynlig vis hvar det bare en drøm som nøvendig vis ikke betyr noe som regel betyr sånne drømmer at du er usikker på noen det var nå det som sto i den boken jeg leste en gang i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danielle 73 Skrevet 29. april 2004 #3 Del Skrevet 29. april 2004 Dette er hva jeg fant: Seng symboliserer - er du innendørs og går til sengs med det motsatte kjønn, betyr dette at du får venner for raskt og at du må være mer forsiktig med å innlede et kjærlighetsforhold. Seng symboliserer også sikkerhet. Snakke - vist den som snakker er god til å snakke, bør du unngå denne personen i fremtiden. Vedkommende er ikke til å stole på. Snakke kan også bety småproblemer, eller at du må snakke ut om noe. Venn - er vennen din glad vil då få gode nyheter. Ellers kan en venn være tilstede i drømmen som i virkeligheten, og behøver ikke bety noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. april 2004 #4 Del Skrevet 29. april 2004 Drømmesymboler: http://www.droemmetydning.com/symboler.htm http://www.droemmetydning.com/s/sengekamerat.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå