Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #1 Del Skrevet 29. april 2004 jeg tenker på og få meg en liten jentepus..noen som har noen søte forslag til navn på henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2004 #2 Del Skrevet 29. april 2004 Her finn du kanskje noko: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=76026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 30. april 2004 #3 Del Skrevet 30. april 2004 Missie (uttalt uten e'en) Mira, Miri Pusi Søte kattenavn. Men kanskje ikke så orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 30. april 2004 #4 Del Skrevet 30. april 2004 Bambino Bonita Pernille Shanti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 30. april 2004 #5 Del Skrevet 30. april 2004 Min heter Mio syns det er søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. april 2004 #6 Del Skrevet 30. april 2004 Vår lille jentepus heter Truly Scrumptious, ikke noe typisk kattenavn med andre ord. Hva med Pashmina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. mai 2004 #7 Del Skrevet 1. mai 2004 Nemi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2004 #8 Del Skrevet 1. mai 2004 Min heter Mysil. Passer veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 3. mai 2004 #9 Del Skrevet 3. mai 2004 Pepita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 3. mai 2004 #10 Del Skrevet 3. mai 2004 jentepus? hvor gammel er du egentlig :o ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 3. mai 2004 #11 Del Skrevet 3. mai 2004 jentepus? hvor gammel er du egentlig :o ? Hva skal det bety. Hva skal man si da, når man ser de søte små pusungene så er det jo en jentepus? Hvis det er hokjønn man ser på da... Hva ville du sagt da? Jeg har i hvert fall mange kosenavn på min pus, jenta mi, pusen osv. Tror ikke det har noe med alder å gjøre hva man kaller en katt. Forslag til navn tja jeg vet om et par puser som har "menneskenavn" og så vet jeg om noen som har "vanlige" pusenavn. Det er jo kommet mange gode forslag i tråden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. mai 2004 #12 Del Skrevet 3. mai 2004 Hva skal det bety. Hva skal man si da, når man ser de søte små pusungene så er det jo en jentepus? Hvis det er hokjønn man ser på da... Hva ville du sagt da? Jeg har i hvert fall mange kosenavn på min pus, jenta mi, pusen osv. Tror ikke det har noe med alder å gjøre hva man kaller en katt. Enig, jeg kaller ofte min katt for pusejenta mi eller andre søte kosenavn, har ingenting med min modenhet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 6. mai 2004 #13 Del Skrevet 6. mai 2004 Min lillesøster har akkurat fått seg en kjempe søt kattunge som heter Tutta. Det syntes jeg var søtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 6. mai 2004 #14 Del Skrevet 6. mai 2004 Villspikka liker jeg.- Det het min katt som døde for mange år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 6. mai 2004 #15 Del Skrevet 6. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bauche Skrevet 10. mai 2004 #16 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg har bare hatt hannkatter - alle med ganske orginale navn, men når det kommer til hunnkatter så kommer jeg ikke på mange du... Muscat synes jeg har en kattaktig sjarm, men er det jentenavn, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 10. mai 2004 #17 Del Skrevet 10. mai 2004 Muscat vae jo flott da, skriver opp i minneboka til pusen vår får sine barn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. mai 2004 #18 Del Skrevet 10. mai 2004 Vår pus heter Sussie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 10. mai 2004 #19 Del Skrevet 10. mai 2004 Og den skjønne pusen som dere kan se på avataren min her, heter Miss! Oppkalt etter katten til Postmann Pat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #20 Del Skrevet 11. mai 2004 Vår pusefrøken heter Mercedes!! Hun kler navnet veldig godt... en ekte "sosse-pus"!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå