Gå til innhold

navn på jentepus?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vår lille jentepus heter Truly Scrumptious, ikke noe typisk kattenavn med andre ord. Hva med Pashmina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tabby
jentepus? hvor gammel er du egentlig :o ?

Hva skal det bety. Hva skal man si da, når man ser de søte små pusungene så er det jo en jentepus? Hvis det er hokjønn man ser på da... Hva ville du sagt da? Jeg har i hvert fall mange kosenavn på min pus, jenta mi, pusen osv. Tror ikke det har noe med alder å gjøre hva man kaller en katt.

Forslag til navn tja jeg vet om et par puser som har "menneskenavn" og så vet jeg om noen som har "vanlige" pusenavn. Det er jo kommet mange gode forslag i tråden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal det bety. Hva skal man si da, når man ser de søte små pusungene så er det jo en jentepus? Hvis det er hokjønn man ser på da... Hva ville du sagt da? Jeg har i hvert fall mange kosenavn på min pus, jenta mi, pusen osv. Tror ikke det har noe med alder å gjøre hva man kaller en katt.

Enig, jeg kaller ofte min katt for pusejenta mi eller andre søte kosenavn, har ingenting med min modenhet å gjøre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lillesøster har akkurat fått seg en kjempe søt kattunge som heter Tutta. Det syntes jeg var søtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare hatt hannkatter - alle med ganske orginale navn, men når det kommer til hunnkatter så kommer jeg ikke på mange du...:)

Muscat synes jeg har en kattaktig sjarm, men er det jentenavn, mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og den skjønne pusen som dere kan se på avataren min her, heter Miss! Oppkalt etter katten til Postmann Pat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vår pusefrøken heter Mercedes!! Hun kler navnet veldig godt... en ekte "sosse-pus"!!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...