Gå til innhold

Tips til gaysir?


Nysjerriggutt

Anbefalte innlegg

Gjest Singelgut37

Er det du ungpjusken som laget tråd om at du ønsket litt kjøtt? Meg her igjen, kvinne 32. Tenner på prompesex. At jeg sitter på ansiktet ditt etter å ha spist masse egg, kål og erter, og promper deg i ansiktet. :) Interessert?

Anonymous poster hash: a67ce...4b7

Er der seriøst jenter som tenner på at gøre slikt :)

Aldrig hørt om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sukker.no

skal være en dating-side, men de fleste der inne (i alle fall rundt min alder i 20-årene) er kun ute etter sex. Lå med 6-7 stk derfra i 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp registert meg på gaysir. Grunnen får at jeg gjorde det var får å finne meg noen jeg kan ha uforpliktende sex med da jeg ikke har tid til kjæreste.

Hvordan bør jeg gå frem? Har drevet med internett dating før.

Har ikke vært på den siden på en stund (studerer i utlandet nå), men vet det var ei dame der som sugde og knulla folk på på en parkeringsplass litt utenfor Oslo i fjor. Hun la ut kontaktannonser ganske regelmessig, og du kunne enten bli sugd, få knulle eller se på andre bli det, du bestemte. Ordentlig spermtørst jente med stor apetitt på pikk, hyggelig var hun også.

Det kan jo være en bra start?

Anonymous poster hash: b5172...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singelgut37

Er det du ungpjusken som laget tråd om at du ønsket litt kjøtt? Meg her igjen, kvinne 32. Tenner på prompesex. At jeg sitter på ansiktet ditt etter å ha spist masse egg, kål og erter, og promper deg i ansiktet. :) Interessert?

Anonymous poster hash: a67ce...4b7

Hvordan får du noget utt af dette ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fått 2 henvendelser på å treffes av 2 gutter på en halvtime. Hadde det bare vært like enkelt med jenter.

Til tross for at det står i min profil at jeg er interessert i gutter og jenter, pleier aldri jenter å ta kontakt. Opplever det som vanskelig å ta kontakt med jenter selv også, i forhold til respons på brev og sånt. Så kan, på en eller annen måte, forstå hva du mener. Haha. :)

Anonymous poster hash: 9411a...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...