Gå til innhold

Tips til gaysir?


Nysjerriggutt

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp registert meg på gaysir. Grunnen får at jeg gjorde det var får å finne meg noen jeg kan ha uforpliktende sex med da jeg ikke har tid til kjæreste.

Hvordan bør jeg gå frem? Har drevet med internett dating før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest shockgirl

Er det kvinner som faktisk er ute etter sex der da?

Noen er det. Men ikke skriv til hvem som helst der inne. I veldig mange profiler (min blandt annet), så står det at man ikke er ute etter sex-treff med gutter eller par. så fint om det blir respektert.

Jeg trodde først du var ute etter sex med gutter/menn, det er nok enklere å finne der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er det. Men ikke skriv til hvem som helst der inne. I veldig mange profiler (min blandt annet), så står det at man ikke er ute etter sex-treff med gutter eller par. så fint om det blir respektert.

Jeg trodde først du var ute etter sex med gutter/menn, det er nok enklere å finne der inne.

Ja, fått 2 henvendelser på å treffes av 2 gutter på en halvtime. Hadde det bare vært like enkelt med jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du ungpjusken som laget tråd om at du ønsket litt kjøtt? Meg her igjen, kvinne 32. Tenner på prompesex. At jeg sitter på ansiktet ditt etter å ha spist masse egg, kål og erter, og promper deg i ansiktet. :) Interessert?



Anonymous poster hash: a67ce...4b7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fått 2 henvendelser på å treffes av 2 gutter på en halvtime. Hadde det bare vært like enkelt med jenter.

Du prøver deg på et nettsted for skeive, hva forventer du?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill, ikke send melding med spørsmål om sex i første melding. Med mindre profilen du sender til tilsier at slike spørsmål er velkommen.

Står profilInnehaver som i forhold, så la være å ta kontakt med de med sextreff i tankene. Det samme om det ikke går fram av profilen at mannfolk er interessant.

Ikke send nakenbilder uoppfordra.

Ta et nei for et nei. Mas er bare patetisk. Mangel på svar er og et nei.

En høflig tone er alltid bra. Et profilbilde hjelper nok og på. Du trenger ikke nødvendigvis å ha et bilde av deg selv, men et bilde av hva som helst annet (nesten) er bedre enn blåmenn.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fått 2 henvendelser på å treffes av 2 gutter på en halvtime. Hadde det bare vært like enkelt med jenter.

Hvorfor går du på gaysir for å møte jenter å ha sex med? De fleste jentene der inne vil IKKE ha sex med menn.

Anonymous poster hash: ee242...07b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går du på gaysir for å møte jenter å ha sex med? De fleste jentene der inne vil IKKE ha sex med menn.

Anonymous poster hash: ee242...07b

Har hørt det er mange som vill ha sex der inne jeg. Men har du noen andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt det er mange som vill ha sex der inne jeg. Men har du noen andre forslag?

Match? Sukker? c-date?

Jeg tenker bare at gaysir gjør det vanskeligere å møte jenter som vil ha sex, siden de fleste av dem er lesbisk.

Anonymous poster hash: ee242...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt det er mange som vill ha sex der inne jeg. Men har du noen andre forslag?

Det er en del som vil ha sex, ja, men som navnet gaysir tilsier, så er det jo først og fremst et sted for homofile.

Det er riktignok noen kvinner som har lyst til å ha sex med homo-/bifile menn, men da nytter det jo ikke å være hetero. Denslags avsløres meget raskt.

Anonymous poster hash: afe34...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for tips! Men tror jeg gir opp jakten snart! :(

Du trenger ikke gi opp. Det er bare det at Gaysir er litt feil side å lete på. :) Siden de fleste på Gaysir er homofile, så gjør jo det litt vanskelig for deg selv å lete der. Det finnes mange andre plasser hvor du vil ha mye bedre mugliheter til å møte jenter som vil ha sex med en mann.

Anonymous poster hash: ee242...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fått 2 henvendelser på å treffes av 2 gutter på en halvtime. Hadde det bare vært like enkelt med jenter.

Det er nok flere homogutter der enn lesbejenter. Slik er det vel i verden ellers også.

Anonymous poster hash: 5e796...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prøver deg på et nettsted for skeive, hva forventer du?

Jepp...

Fra jeg opprettet profil der så gikk det ikke mer enn 2 timer (max), så satt jeg i en bil i Oslo og ble sugd av en sexy fin mann :) .

Gayman

Anonymous poster hash: 5e796...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, fått 2 henvendelser på å treffes av 2 gutter på en halvtime. Hadde det bare vært like enkelt med jenter.

Du leter etter (hetero) jenter på ei nettside for homofile/lesbiske....?? :blink:

Det er heller ikke sånn at en kan gå inn på en sånn side og forvente å finne noen å ha sex med uten å legge noe innsats i det. De samme spillereglene som i real-life gjelder, en må opptre ordentlig, fremstå som spennende, tiltrekkende og fange jenters interesse gjennom tekst. Så det er ikke et forum som passer for alle.

Anonymous poster hash: eb93e...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du ungpjusken som laget tråd om at du ønsket litt kjøtt? Meg her igjen, kvinne 32. Tenner på prompesex. At jeg sitter på ansiktet ditt etter å ha spist masse egg, kål og erter, og promper deg i ansiktet. :) Interessert? Anonymous poster hash: a67ce...4b7

Haha, du gir deg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skrevet i profilen at du bare er interessert i jenter?

Anonymous poster hash: 41599...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...