Gå til innhold

Holder du inn magen?

Holder du inn magen?  

43 stemmer

1. 1. Holder du inn magen?

• Ja
      44
    • Nei
      16
    • Av og til
      32

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg bruker magen til å få en fin holdning, hvis dere skjønner, holder den ikke inne for at den skal være flat, men holder ryggen oppe med den :roll: dette skjønte jeg snaut sjøl...

Gjest Catwoman
Skrevet

ja, det gjør jeg alltid. Ikke ånn suger den inn, da vil man jo bli utslitt, og da stikker også ribbena ut.

Men sånn holde den inne ved å stramme muklene gjør jeg alltid, tenker ikke over det, er en vane, og å la det være får jeg ikke til faktisk.

Skrevet

Jeg pleide å holde magen inn før. Det ble en vane, så jeg tenkte ikke noe mere over det.

Men så fikk jeg vite av en kompis som trener masse, at det ikke er bra å holde magen konstant inne. Husker ikke helt hva det ikke var bra for. Så da stoppa jeg med det igjen.

Men det virker jo som om de fleste her inne gjør det i det minste av og til, så kanskje jeg burde begynne med det igjen. Hadde jo en mye flatere mage / sterkere magemuskler før.

Gjest Malama
Skrevet

Aldri tenkt over at jeg kunne gjøre det engang....

Gjest Virvar
Skrevet

Jeg gjorde det før. Nå har jeg visst glemt det - eller det er tyngre å gjøre det enn før. Og vips er magen diger. Får prøve å begynne å holde den inn igjen.

Men , som en annen sa. Er det bra for pusten å gå og holde den inne sånn? Jeg har nemlig hørt at man puster feil om man holder magen inne.

Skrevet

Jeg bruker helt naturlig musklene rundt magen/korsryggen - egentlig innvendig - "senter", for dem som har drevet med dans - siden jeg har en rett og god holdning.

Jeg "kniper" ikke magen inn for at den ikke skal synes, men for å holde kroppen rett bruker man automatisk muskler.

Det gjør jeg.

• 7 år senere...
Skrevet

jeg Holder inn magen HELE TIDEN, er flau over den, hater den den er helt jævelig! srry ordruket, jeg er redd for å væie mere en mamma som veier 56 kg :( jeg veier sikkert 66 eller noe, føler meg ufattelig tung og feit, skal snart til egypt, gruer meg for i sommer så jeg et bilde av meg i bikini, gråt serrjøst mye ass :(

Noen råd? jeg er 13 år, vet at jeg ikke burde (slanke meg) men jeg bryr meg ikke, vil ikke bli syk eller nope, vil bare fånoen råd....**!!!!! ffooooooort :tristbla:

Skrevet

Ja, det gjør jeg, med mindre jeg går med jakke eller noe, sånn at magen ikke viser uansett.

Har alltid en fin holdning, og da strammes magen automatisk. Har jeg stramme klær holder jeg inne magen for å bli tynnere.

Har så å si flat mage, men dersom jeg slapper heeelt av og nærmest blåser den ut er det ikke stilig. Verste jeg ser er jenter i stramme gensrer som lar magen være i "fritt fall" (nesten uansett hvor flat den er ser det stygt ut).

Jeg ser 10 ganger penere ut med rak rygg, frem med puppene og inn med magen. Handler om holdning!

Skrevet

Har ingenting å holde inne :)

Skrevet

Jaaa, haha! I mitt stille sinn innbiller jeg meg at hvis jeg gjør det nok så blir den sånn... hahaha, ler selv av hvor dust det egentlig er ;P

Skrevet

Tråd fra 2004, folkens :fnise:

Skrevet

De som holdt magen inn fra 2004 og til i dag, hjalp det da, ble den flatere til sist? ;)

Skrevet

Nei, flat mage her

det betyr at du har små magemuskler. for en normal mage buler faktisk over brystkassen, selv om man har så og si null fett der.

Skrevet

det betyr at du har små magemuskler. for en normal mage buler faktisk over brystkassen, selv om man har så og si null fett der.

når jeg strammer har jeg da sixpack. men dette vet jo du alt om så det er sikkert jeg som hallusinerer

Skrevet

Tråd fra 2004, folkens :fnise:

Hva så?

Hvorfor synes folk det alltid er så tragisk når man tar opp gamle tråder? Hvem bryr seg om datoen. Finn noe annet på pirke på.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

jeg gjorde det i tenårene hele tiden. til slutt fikk jeg skikkelig vondt i magen. noen ganger fikk jeg den ikke ut igjen heller. for var så vant til det. min daværende kjæreste ba meg prøve. gikk ikke :gjeiper: tror ikke det er bra..

• 6 år senere...
Skrevet

Jeg har holdt inne magen siden jeg var 14 år gammel. Nå er jeg 26 og vil ikke holde magen inne lenger.. Men, det har fått masse konsekvenser. Har skikkelig smerter i magen og sliter med å puste. Skulle ønske jeg aldri begynte med det. Tenkte jeg skulle skrive det her. Ser det er mange som holder magen inne! Tenk dere nøye om før dere gjør det. Livet mitt er ødelagt 😔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...