Gå til innhold

Holder du inn magen?

Holder du inn magen?  

43 stemmer

1. 1. Holder du inn magen?

• Ja
      44
    • Nei
      16
    • Av og til
      32

Fremhevede innlegg

Gjest xxJentaxx
Skrevet

Heisann :-)

Lurte på hvordan det er med dere jenter der ute, og om dere bevisst holder inn magen? Altså, ikke suger inn, men passer på at alt er på plass? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg gjør det tror jeg, men det har blitt en vane, så tenker ikke over det.

Skrevet

Jeg har begynt å gjøre det igjen, for jeg mener å huske at når jeg var yngre og dette var viktig, så hadde jeg også magemuskler som etterhvert bare VAR "Inn" liksom.

Så nå har jeg ett prosjekt på gang om å holde inn magen og bevisst bruke magemusklene til det lengre perioder hver dag.

Men det er ikke for å holde ting på plass der og da, men for å se om det kan gi noen mer langvarige effekt.

Så på jobben sitter jeg å bruker rumpemusklene og på vei til og fra og andre steder jeg er ute å går eller står, så bruker jeg magemusklene til å holde inn!!! :sjarmor:

aner overhode ikke om det har noen effekt, men den som intet prøver intet vinner!!! :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har ingen paddeflat mage, men den buler litt ut, men det er så lite, så jeg pleier ikke å holde magen inne. Synes faktisk magen min er fin, jeg! :sjarmor:

• Liker 1
Skrevet

Nei det har jeg aldri gjort.

Skrevet
Ja' date=' jeg gjør det tror jeg, men det har blitt en vane, så tenker ikke over det.[/quote']

Akkurat. Det er ikke akkurat sånn at jeg går og anstrenger meg for å gjøre det heller da. Og det dreier seg ikke om å gå å holde pusten likssom. Det kommer faktisk nesten automatisk hvis man har en god holdning.

Jennifer

Gjest gjesta
Skrevet

Enig med Jennifer og Fisk - og holder altså magen inne helt uten at jeg tenker noe videre over det.

Skrevet

Innimellom, vet ikke helt hvorfor men det har blitt en vond vane.. :-?

Skrevet

Innimellom så kan jeg gjøre det.

Vet ikke helt hvorfor, men på dager hvor ne har en skikkelig oppblåst "mensen-mage", så føler jeg meg litt bedre om ikke magen er større enn hva den allerede er, liksom.... :roll:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

nei for min er flat, og holder jeg inne syns ribbeina og det er æsj.

• Liker 1
Skrevet

Stress!

For å svare på spørsmålet: Nei, det gjør jeg ikke.

Skrevet

Nei magen min er flat så jeg har ingen mage å holde inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...