Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #1 Del Skrevet 29. april 2004 jeg har tenkt og skaffe meg en jentepus..jeg har en 9 mndr gammel guttepus...noen som vet om det går sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PUUUUS Skrevet 29. april 2004 #2 Del Skrevet 29. april 2004 Bare en måte å finne ut av det på .. ! :-) Jeg vil tro at det kommer til å gå helt bra.. For det første så er jente pusen liten, guttepusen finner jo det ut raskt.. Og jente og gutt går som regel greit vil jeg tro .. Skaff deg jente pus du .. og kos deg med dem begge Bare pass på at jentepusen må etterhvert ha pilla, eller så blir det mange puser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #3 Del Skrevet 29. april 2004 takk for svar:)hehe..vi tenkte på og kastrere guttepusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 30. april 2004 #4 Del Skrevet 30. april 2004 Lurt å kastrere guttepusen :-) . Men skal kattene være ute - så holder ikke det. Da vil jentepusen bli gjort gravid av andre hanner om hun ikke er sterrlisert eller går på katte-p-pille. Det er for mange kattunger i verden som det er. Så det er jo fint om man passer på at hunnkatten ikke får. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå