Gå til innhold

Kvinner og pulevenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har du misforstått totalt :anonym. Jeg sier at nettopp det med pulevenner og ONS ikke er bra! Fordi JEG var i et forhold med en fyr som kun hadde hatt pulevenner og har venninner som heller aldri har hatt noe forhold pga følelser. Jeg er en forholdsjente og vet hva et forhold innebærer, derfor skriver jeg at aldri mer går jeg inn i et forhold med en person som aldri har vært i nærheten av forhold og følelser igjen.. Skjønner du mer nå????!

Beklager, da misforstod jeg. Vi er enige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spesielt når ts bretter ut om sitt privatliv....Da må man for all del ikke legge seg opp i det........

Så fordi om at TS forteller om pulevennerfaring så skal vi dømme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi om at TS forteller om pulevennerfaring så skal vi dømme?

Jeg dømte han ikke, jeg stilte spørsmål til hans oppførsel. Skal vi bare svare det ts vil høre, eller komme med konstruktive råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømte han ikke, jeg stilte spørsmål til hans oppførsel. Skal vi bare svare det ts vil høre, eller komme med konstruktive råd?

Hm., hhm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Det var det jeg mente. Det handler ikke alltid om kjønn.

Det er og fordi du begynner i feil ende, som ts. Du begynner med sex. Da har du ikke utviklet følelser, forholdet forblir kun seksuelt, og du stenger av. Du er på god vei til å bli følelsesmessig avstumpet. Nå vil du kanskej påstå at du ikke ønsker mer enn sex, men allerede her har du begynt å ta til takke med en livsstil som kan skade deg på sikt.

Du begynner å bli vant til sex uten følelser, sex kun for begjærets skyld, og du føkker med følelseslivet ditt.

Takk skal du ha for hobbypsykolog-analysen, men jeg begynner i akkurat den enden jeg ønsker.

Nå har jeg en fuck friend fordi jeg, tro det eller ei, har behov selv om jeg er singel. Jeg har ikke et ønske om å lete desperat etter en kjæreste. Jeg er helt åpen for muligheten om jeg treffer en jeg liker godt.

At jeg bruker lang tid på å få følelser er ikke en konsekvens av at jeg har hatt og har fuck friends. Slik har jeg alltid vært. Om jeg ønsker å forsøke å gå inn i et kjæresteforhold ville jeg åpnet opp. Nettopp fordi forholdet da ville inkludert andre elementer enn kun sex.

Det har aldri vært et problem for meg å skille sex med følelser og sex uten. Det er helt klart annerledes å ha sex med noen jeg er forelsket i eller elsker, enn med en jeg ikke har følelser for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha for hobbypsykolog-analysen, men jeg begynner i akkurat den enden jeg ønsker.

Nå har jeg en fuck friend fordi jeg, tro det eller ei, har behov selv om jeg er singel. Jeg har ikke et ønske om å lete desperat etter en kjæreste. Jeg er helt åpen for muligheten om jeg treffer en jeg liker godt.

At jeg bruker lang tid på å få følelser er ikke en konsekvens av at jeg har hatt og har fuck friends. Slik har jeg alltid vært. Om jeg ønsker å forsøke å gå inn i et kjæresteforhold ville jeg åpnet opp. Nettopp fordi forholdet da ville inkludert andre elementer enn kun sex.

Det har aldri vært et problem for meg å skille sex med følelser og sex uten. Det er helt klart annerledes å ha sex med noen jeg er forelsket i eller elsker, enn med en jeg ikke har følelser for.

Når man har en ff, er du ikke åpne for å treffe noen som du selv påstår! Det er her så alt for mange single trår feil. Du har sex regelmessig med en annen person, men leter samtidig etter en annen....For meg høres det helt syyykt ut, desperat! Hvorfor klkarer du ikke være alene i perioder, selv om du har behov?

For meg er det en gåte at man klarer å ha et sliktt forhold. Å være på det mest intime med en man ikke er interessert i ...og at han leter etter andre samtidig...Synes det er bruk og kast av mennesker, egoistisk, kynisk, billig, u name it...Du gir deg hen til en du ikke har følelser for, hva sier det? Jo, at du ikke verdsetter deg selv mer. Du tar til takke med en "mellomting".

Du leker garantert med følelslivet ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man har en ff, er du ikke åpne for å treffe noen som du selv påstår! Det er her så alt for mange single trår feil. Du har sex regelmessig med en annen person, men leter samtidig etter en annen....For meg høres det helt syyykt ut, desperat! Hvorfor klkarer du ikke være alene i perioder, selv om du har behov?

For meg er det en gåte at man klarer å ha et sliktt forhold. Å være på det mest intime med en man ikke er interessert i ...og at han leter etter andre samtidig...Synes det er bruk og kast av mennesker, egoistisk, kynisk, billig, u name it...Du gir deg hen til en du ikke har følelser for, hva sier det? Jo, at du ikke verdsetter deg selv mer. Du tar til takke med en "mellomting".

Du leker garantert med følelslivet ditt...

Jaggu har trollene kommet seg opp her på KG. Dette var litt mer avansert enn å bare slenge ut dumme påstander for å få folk til å reagere. Og ikke så lett å gjennomskue for de som ikke er så vant med å være på forum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Når man har en ff, er du ikke åpne for å treffe noen som du selv påstår! Det er her så alt for mange single trår feil. Du har sex regelmessig med en annen person, men leter samtidig etter en annen....For meg høres det helt syyykt ut, desperat! Hvorfor klkarer du ikke være alene i perioder, selv om du har behov?

For meg er det en gåte at man klarer å ha et sliktt forhold. Å være på det mest intime med en man ikke er interessert i ...og at han leter etter andre samtidig...Synes det er bruk og kast av mennesker, egoistisk, kynisk, billig, u name it...Du gir deg hen til en du ikke har følelser for, hva sier det? Jo, at du ikke verdsetter deg selv mer. Du tar til takke med en "mellomting".

Du leker garantert med følelslivet ditt...

Jeg leter ikke etter en annen, jeg er åpen for at en potensiell kjæreste kan komme min vei. Derfor har desperasjon ingenting med saken å gjøre. Dette er jo helt individuelt, og ingenting du kan bestemme over.

Vi er to voksne mennesker som begge vet hva fuck friend-forholdet vårt innebærer. Vi bruker begge hverandre til vår egne egoistiske behov. Verdsetter man seg selv er det nemlig nødvendig å være litt egoistisk i blant. Selv om vi ikke har følelser for hverandre, så betyr ikke det at vi ikke vil at den andre skal ha det bra.

Jeg tar ikke til takke med en mellomting, men får akkurat det jeg vil ha akkurat nå. Du må jo forstå at ikke alle nødvendigvis trenger eller vil ha det du ser på som malen til enhver tid. Du må lære deg å respektere dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har blitt følelsesmessig avstumpet pga denne livsstilen, samme med ts. Kynisk. Klarer ikke forelske deg lenger, du trneger ikke en mann så lenge du har en som tilfredstiller deg på dine premisser. Ego, ego, ego....Ikke involver deg følelsesmessig , for guds skyld!

Feil adresse. Jeg er lykkelig på tolvte året i forhold.

Anonymous poster hash: 96744...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det definitivt handler om kjønn her. I min omgangskrets er det alltid jentene som får følelser i pulevennskap, aldri guttene.

Eneste unntak tror jeg er de jentene som har hatt en god del sexpartnere og legger ikke så mye i sex, som vanlige jenter.



Anonymous poster hash: 713df...e84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror forklaringen er ganske enkel. Tenk selv om du puler på en dritfin kvinne. Da før du følelser tilslutt. Men det er oftest motsatt, kvinnene får følelser. Det er fordi de inngår pulevennforhold med menn som er attraktive, som følge av at sexmarkedet er skjevt fordelt. Så er det dette med feromoner og hormoner som knytter kvinnen mer til den hun har sex med.

Dette er faktisk riktig. :)

Anonymous poster hash: cd93a...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente, og med meg var det helt motsatt. Jeg fikk null følelser for pulevennen min, mens han droppet jeg-elsker-deg-bomben etter noen måneder, så vi måtte bryte av.



Anonymous poster hash: 908d3...43e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente, og med meg var det helt motsatt. Jeg fikk null følelser for pulevennen min, mens han droppet jeg-elsker-deg-bomben etter noen måneder, så vi måtte bryte av.

Anonymous poster hash: 908d3...43e

Det har skjedd meg en haugevis av ganger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars, så slitsomt det må være for deg, å avvise alle disse mennene du ligger med...

Det er også sånne svar som dette som gjør at en del kvinner holder kjeft om denne problemstillingen i RL. Til dere som tror dere ikke kjenner noen kvinner på denne siden av bordet.

Anonymous poster hash: 96744...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...