Gå til innhold

Kvinner og pulevenn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser det er en del snakk om pulevenner her. Jeg er nå 30 år og har opp gjennom tiden hatt en 10-12 pulevenner og samtlige har etterhvert fallt for meg og ønsket mer.

Hvorfor klarer ikke kvinner å holde seg til kun sex? Hvorfor vil de alltid ha mer etterhvert? I samtlig tilfeller måtte jeg til slutt slutte å treffe de, da de begynte å ville ha mer.

Anonymous poster hash: 713df...e84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe hormonelt med kvinner. Når de har sex så utsondres det noen hormoner i dem som gjør at de blir forelsket. Det er vel for at de skal holde seg til en sterk mann som kan beskytte dem ute i naturen. Mannen opplever ikke det samme for at mannen skal kunne gå rundt og spre sine gener.

Skrevet

Jeg tror forklaringen er ganske enkel. Tenk selv om du puler på en dritfin kvinne. Da før du følelser tilslutt. Men det er oftest motsatt, kvinnene får følelser. Det er fordi de inngår pulevennforhold med menn som er attraktive, som følge av at sexmarkedet er skjevt fordelt. Så er det dette med feromoner og hormoner som knytter kvinnen mer til den hun har sex med.

Skrevet

Ser det er en del snakk om pulevenner her. Jeg er nå 30 år og har opp gjennom tiden hatt en 10-12 pulevenner og samtlige har etterhvert fallt for meg og ønsket mer.

Hvorfor klarer ikke kvinner å holde seg til kun sex? Hvorfor vil de alltid ha mer etterhvert? I samtlig tilfeller måtte jeg til slutt slutte å treffe de, da de begynte å ville ha mer.

Du kan heller stille deg selv spørsmålet hva det er med deg, når du har hatt så mange, uten at andre følelser dukker opp. Du virker følelsesmessig avstumpet. Men det er det jeg har påstått hele tiden. At denne type forhold, ødelegger følelseslivet over tid. Man får problemer med å knytte seg til noen, noe du selv ts er et godt eksempel på. Du er vant til å skille følelsene fra begjæret. Du har ikke kontakt med egne følelser, fordi du er vant til å stenge av.

Må føles rimelig tomt etterhvert?

Du burde jobbe med deg selv....gå til psykolog før du involverer deg i noen kvinne igjen.

Skrevet

Vet om kvinner som og er som ts. Tror det ikke alltid handler om kjønn ( selv om det og kan være avgjørende da kvinner ofte føler mer i forbindelse med sex ), men at puleforhold gjør ts ( og andre ) følelesesmessig avstumpet. Det sier seg selv : å være på det mest intime med noen uten følelser, over lang tid, så en ny partner på samme måte, så en ny....Man ødelegger sin egen intimsone.

Gjest Wanderlust
Skrevet

Jeg er ikke sånn. Det skal mye til for at jeg begynner å få følelser.

Skrevet

Opplevd det samme, men med menn som vil mer.

Skrevet

Det har ikke så mye med kjønn å gjøre. Jeg er kvinne, og er drit lei av å måtte kutte ut pulevenner fordi de forelsker seg. Hvis en mann ligger med meg mer enn tre ganger vil han ha meg permanent.

Grunnen til at du opplever dette som en kvinnegreie er mest fordi du ikke har hatt så mange mannlige pulevenner.

Anonymous poster hash: 96744...e38

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke sånn. Det skal mye til for at jeg begynner å få følelser.

Det var det jeg mente. Det handler ikke alltid om kjønn.

Det er og fordi du begynner i feil ende, som ts. Du begynner med sex. Da har du ikke utviklet følelser, forholdet forblir kun seksuelt, og du stenger av. Du er på god vei til å bli følelsesmessig avstumpet. Nå vil du kanskej påstå at du ikke ønsker mer enn sex, men allerede her har du begynt å ta til takke med en livsstil som kan skade deg på sikt.

Du begynner å bli vant til sex uten følelser, sex kun for begjærets skyld, og du føkker med følelseslivet ditt.

Skrevet

Det har ikke så mye med kjønn å gjøre. Jeg er kvinne, og er drit lei av å måtte kutte ut pulevenner fordi de forelsker seg. Hvis en mann ligger med meg mer enn tre ganger vil han ha meg permanent.

Grunnen til at du opplever dette som en kvinnegreie er mest fordi du ikke har hatt så mange mannlige pulevenner.

Du har blitt følelsesmessig avstumpet pga denne livsstilen, samme med ts. Kynisk. Klarer ikke forelske deg lenger, du trneger ikke en mann så lenge du har en som tilfredstiller deg på dine premisser. Ego, ego, ego....Ikke involver deg følelsesmessig , for guds skyld!

Skrevet

Jeg er kvinne og jeg hadde en pulevenn i mange år som var dødslekker, men forelsket oss aldri i hverandre. Aldri hørt om noen jeg kjenner som har gjort det heller. Tror egentlig det sier mer om valget ditt av kvinner TS enn om kvinner generelt:P

Anonymous poster hash: c981e...5c3
  • Liker 1
Skrevet

Merkelig at ingen reagerer på ts! Han har hatt 10-12 pulevenner , det er MANGE!

Og han regagerer på damene. Hva med hans mønster?

Han trenger tydeligvis hjelp!

Lenge leve kynismen... :(

Skrevet

Stakkars, så slitsomt det må være for deg, å avvise alle disse mennene du ligger med...

Skrevet

Var sammen med en fyr i 30årene som aldri hadde hatt noe følelsesmessig forhold før han møtte meg og det skal jeg si, aldri igjen. Når da følelsene først har kommet blir man som en forelska tenåring og da gjelder det dramaet rundt det også og ingen evner til å jobbe for forholdet og forstå vanskelige følelser som også dukker opp. Sier ikke alle er sånn, men flere venninner av meg har blitt helt "psyko" når de først fikk følelser etter tiår med ONS

Skrevet

Merkelig at ingen reagerer på ts! Han har hatt 10-12 pulevenner , det er MANGE!

Og han regagerer på damene. Hva med hans mønster?

Han trenger tydeligvis hjelp!

Lenge leve kynismen... :(

Vi reagerer ikke på det fordi det der har vi ingenting med.

Skrevet

Var sammen med en fyr i 30årene som aldri hadde hatt noe følelsesmessig forhold før han møtte meg og det skal jeg si, aldri igjen. Når da følelsene først har kommet blir man som en forelska tenåring og da gjelder det dramaet rundt det også og ingen evner til å jobbe for forholdet og forstå vanskelige følelser som også dukker opp. Sier ikke alle er sånn, men flere venninner av meg har blitt helt "psyko" når de først fikk følelser etter tiår med ONS

Derfor fortsatte du med ons?

Fordi følelser blir så mye "drama"...Jiises..

Der ser du typiske reaksjoner på ONS og pulevenn forhold! Folk har blitt så vant til at alt dreier seg om seg, seg og seg, så med en gang man møter noen som forventer litt mer, backer man ut, fordi det blir for mye følelser, for mye "drama"...

Du bekrefter nettopp det jeg sier hele tiden. Ons og pulevenner, gjør at man blir følelsmessig avstumpet.

Skrevet

Vi reagerer ikke på det fordi det der har vi ingenting med.

Nei, det er jo så viktig og ikke bry seg...ikke sant?

Når ts fremstiller det som om det er noe galt med kvinnene, er det naturlig at jeg spør om hvem han er oppi alt dette, etter en haug med damer uten følelser.

Men du tilhører kanskje samme "kategori" og "reagerer" deretter.....

Skrevet

Nei, det er jo så viktig og ikke bry seg...ikke sant?

Når ts fremstiller det som om det er noe galt med kvinnene, er det naturlig at jeg spør om hvem han er oppi alt dette, etter en haug med damer uten følelser.

Men du tilhører kanskje samme "kategori" og "reagerer" deretter.....

Viktig å ikke legge seg opp i andres privatliv.

Skrevet

Nå har du misforstått totalt :anonym. Jeg sier at nettopp det med pulevenner og ONS ikke er bra! Fordi JEG var i et forhold med en fyr som kun hadde hatt pulevenner og har venninner som heller aldri har hatt noe forhold pga følelser. Jeg er en forholdsjente og vet hva et forhold innebærer, derfor skriver jeg at aldri mer går jeg inn i et forhold med en person som aldri har vært i nærheten av forhold og følelser igjen.. Skjønner du mer nå????!

Skrevet

Viktig å ikke legge seg opp i andres privatliv.

Spesielt når ts bretter ut om sitt privatliv....Da må man for all del ikke legge seg opp i det........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...