Gå til innhold

Smerter i hodet som bekymrer meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig sjeldent vondt i hodet, men de siste dagene har jeg hatt noen smerter som freaker meg ut litt og begynner å lure på om det er starten på noe alvorlig.

Det hele begynte for noen uker siden, når det begynte en svak pipelyd i venstre øre. Pipelyden varierer i styrke, noen dager merker jeg ikke noe til den i det hele tatt og andre dager er den veldig merkbar. Så etterhvert "hørte" jeg blodet pumpe veldig sterkt i samme øret. Akkurat som en blodåre har lagt seg ved øret. Det hører jeg hele tiden, og spesielt godt når jeg skal sove eller har det helt stille rundt meg.

Nå de siste dagene har jeg hatt smerter i venstre del av hodet, på en måte bak øret og mot bakhodet. Så nå piper det i øret, hører blodet pumpe og har vondt i hodet. Smertene kommer og går, det er ganske vondt. Lurer på om alt dette her henger sammen, er det andre som har vært borti det? Er dette noe jeg bør gå til lege med(har dårlig råd), eller er det bare å overse?



Anonymous poster hash: e6d92...c38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sterke hodesmerter bør en gå til legen med. Kan være spenningshodepine men det kan kun legen svare deg på. En bør ikke overse store smerter. Bedre å få det sjekka enn å gå og bekymre seg.



Anonymous poster hash: 50739...ed5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...