BK Skrevet 29. april 2004 #1 Del Skrevet 29. april 2004 Fatter ikke at dette er lov selv ikke i USA. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=225368 Eller hva synes dere. Gi bort barnet sitt i et realityshow på tidet at barneværnet griper inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 29. april 2004 #2 Del Skrevet 29. april 2004 Linken din virker ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 29. april 2004 #3 Del Skrevet 29. april 2004 Her er artikkelen. Utviklingen er skremmende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 29. april 2004 #4 Del Skrevet 29. april 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=225368 Det er helt sykt .... fullstendig galskap at man kan lage underholdning av noe sånt :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 29. april 2004 #5 Del Skrevet 29. april 2004 Man skal høre mye.... Typisk USA da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 29. april 2004 #6 Del Skrevet 29. april 2004 Fikk helt vondt inni meg når jeg leste dette! Dette er barnemishandling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 29. april 2004 #7 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har rett og slett ikke ord for hva jeg syntes om dette..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 29. april 2004 #8 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg ble helt kvalm år jeg leste dette. Har folk ingen etisk sans lenger???? Fysjom!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 29. april 2004 #9 Del Skrevet 29. april 2004 Enkelt skulle ha vært tvangssterilisert... Lurer på hvor mye penger jentungen har blitt tilbudt for å gjøre dette? En dag kommer hun antagelig til å ha store vanskeligheter med å leve med seg selv kanskje like bra for babyen sin del at ha slipper å vokse opp med en slik mor som "verdsetter" han så høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 29. april 2004 #10 Del Skrevet 29. april 2004 :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 29. april 2004 #11 Del Skrevet 29. april 2004 Foreslår at dere setter dere inn i hva dette programmet egentlig handler om før dere fortsetter NM i ikon-kombinasjoner. Foreslår at dere leser hele artikkelen i gårsdagens New York Times så kan de som vil hyle og bære seg etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 30. april 2004 #12 Del Skrevet 30. april 2004 Er ikke medlem der, så jeg kommer ikke inn. Kan du ikke oppdatere oss Sunmin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå