Gå til innhold

Vil brystene vokse ved vektoppgang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 17år og fyller rett og slett ikke en A-cup. Dette frustrerer meg veldig, og det er vanskelig å finne klær som passer. Jeg har vært undervektig hele livet og hatt en spiseforstyrrelse, kan det ha hatt en innvirkning på at jeg ikke har fått større?

Om jeg legger på meg 4-6 kilo vil det da være en mulighet for å få større bryst (B-cup)?



Anonymous poster hash: f9b95...382
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig, men det spørs så klart hvor fettet legger seg fortest på kroppen din. Det meste av fettet mitt har lagt seg på beina og magen (er kraftig), mens puppene er relativt små.



Anonymous poster hash: 8d13f...e8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig, men ikke en selvfølge. Jeg fikk selv ikke pupper før jeg begynte på p-piller. Har forøvrig slanket meg nesten 20 kg uten å se forskjell på puppene, hos meg legger fettet seg andre steder.



Anonymous poster hash: e858f...514
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, kanskje ikke. Det skjedde ikke med meg, p-piller hjalp heller ikke for meg.



Anonymous poster hash: 46172...400
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på kvinner du er i nær slekt med - har de pupper er det sannsynlig at dine vil vokse om du legger på deg litt.

Du er også bare 17 år, og er faktisk ikke ferdig utvikla i kroppen ennå.



Anonymous poster hash: 6dc4a...f9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de har nevnt her, det varierer. Ved vektnedgang/oppgang så forandrer mine bryster seg. Da jeg veide ca. 60 kg hadde jeg nesten en C-cup :nigo:, men da jeg gikk ned ca.5 kg ble jeg pluselig en B. På grunn av stress gikk jeg også ned 5 kg til (altså jeg veide 50 kg) og jeg hadde en a-cup. Når har jeg gått opp i vekt igjen og har en b cup.

Hvis du er undervektig er det en STOR sannsynlighet at brystene dine vil vokse, uavhengig av hvor fettet vanligvis fester seg. Spis, spis, spis og spis, og du vil merke at brystene dine vil vokse. Hvor store de blir er avhengig av, som nevnt, hvor fettet fester seg :)



Anonymous poster hash: 5d273...50f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har venninner som får vektoppgang rett på puppene, det er nesten som de eser ut. Personlig legger jeg på meg på magen, og får kvapsemage mens jeg beholder puppene. Men vi er alle voksne og ferdig utvokste uten å ha hatt spiseforstyrrelser i barndommen. Det er jo ingen tvil om at systemet blir litt forstyrret hvis man ikke får nok næring i vokseperioden, så det er godt mulig at du får større pupper ved å gå litt opp i vekt. :) Spesielt siden du bare er 17! Jeg sluttet å vokse da jeg var 15, men fikk ikke pupper før jeg var 19 og la på meg et par kilo (fremdeles bare en liten B-cup, men det ser mye bedre ut).



Anonymous poster hash: ab870...d31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...