Gå til innhold

Merkelig følelse i hele mageregionen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har vært sånn i ei uke nå. Det kjennes litt ut som at jeg har hold under ribbeina på begge sidene, og det er ømt hvis jeg presser forsiktig der. Plutselig så "stikker" det både her og der i magen. Hva kan det være?



Anonymous poster hash: e8801...cb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ta en tur til legen, for magesmerter kan være så mangt.. Magesmerter kan være så diffuse, og det er ikke alltid at smerten sitter der hvor problemet ligger.. Siden du har hatt det en uke, så bør du gå til legen. Kan være stressrelaterte muskelspenninger, magesår, infeksjon i bukspyttkjertel, tarm, blindtarm, livmor, eggledere, eggstokker, nyrebekkenbetennelse, gallestein, nyrestein(stort sett intenst, men kan gi atypiske smerter), luftproblemer, forstoppelse, hjerteproblemer(angina pectoris), kreft, kyssesyke.. Det jeg kom påi farten.. Har du feber? Lukter urinen eller utfloden noe spesielt? Er du kvalm? Sure oppstøt? Slanker du deg? Har du blitt seksuelt misbrukt?(enten nylig eller for mange år siden)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ta en tur til legen, for magesmerter kan være så mangt.. Magesmerter kan være så diffuse, og det er ikke alltid at smerten sitter der hvor problemet ligger.. Siden du har hatt det en uke, så bør du gå til legen. Kan være stressrelaterte muskelspenninger, magesår, infeksjon i bukspyttkjertel, tarm, blindtarm, livmor, eggledere, eggstokker, nyrebekkenbetennelse, gallestein, nyrestein(stort sett intenst, men kan gi atypiske smerter), luftproblemer, forstoppelse, hjerteproblemer(angina pectoris), kreft, kyssesyke.. Det jeg kom påi farten.. Har du feber? Lukter urinen eller utfloden noe spesielt? Er du kvalm? Sure oppstøt? Slanker du deg? Har du blitt seksuelt misbrukt?(enten nylig eller for mange år siden)?

Har ingen andre symptomer enn det rare i magen. Det gjør ikke vondt, det er bare litt ubehagelig. Har ikke blitt misbrukt, nei. Siden jeg ikke har vondt, eller andre symptomer, så stresser jeg egentlig ikke med det. Men det er vel lurt å sjekke hos legen..

Anonymous poster hash: e8801...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde "smerter" i ribbeina så hadde jeg betennelse i brystmusklene (musklene mellom ribbeina), og det gikk liksom aldri over og ble bare verre til meg.

Ikke engang sterkeste smertestillende hjalp på sitt verste.

Men.. ja. Dra til legen å få sjekket det, det er lurt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...