Gå til innhold

Er noen navn bedre egnet enn andre?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

hei

jeg mnete langt tilbake men jeg syns gudenavn er navn det er e del som bruker Balder og odin det kommer an på va man syns

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No offense, men jeg håper ikke at innleggene mine er slik du skriver.

Motto har jeg levd med i mange år, men skrev det når jeg registrerte meg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor og Frøya og Idun er også navn som blir brukt i dag og som er hentet franorrøn mytologi, men Ull kan du nok bare glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor og Frøya og Idun er også navn som blir brukt i dag og som er hentet franorrøn mytologi' date=' men Ull kan du nok bare glemme.[/quote']

hei

jeg tror nok det jeg og men frøya er jo ikke noe navn det er det samme som frue og det er noe her omtrent her jeg er som har kalt gutten sin Eld Agaz så eg ahr kanskje en sjanse

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Til Thule!

Hei Thule!

Ikke for å være vanskelig, men det er ofte vanskelig å lese hva du skriver. Det er veldig mye tastefeil. Det er ikke alltid jeg orker å lese alt du skriver pga det. Det er dumt, for du skriver da mye vettugt.

Håper jeg ikke tråkker deg for mye på tærne, men kanskje det går ann å ta seg litt bedre tid når du skriver? Så blir det litt lettere å få med seg poengene dine.

Hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg mener at en bør tenke litt på barnet som skal ha navnet også. At en ikke velger et veldig uvanlig navn som kan gi barnet problemer senere i livet.

Ull hadde blitt mobbeobjekt delux, og det sier jeg ikke for å være stygg. Men ahr en vært ute i den norske skolen, så er det mye rart en kan få ut av navn, og da spesielt om barnet har et veldig uvanlig navn.

Så en bør nok tenke seg en og to ganger om før en gir barnet et navn, bare fordi en syns det er så fint. Barn kan være grymme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at en bør tenke litt på barnet som skal ha navnet også. At en ikke velger et veldig uvanlig navn som kan gi barnet problemer senere i livet.

Ull hadde blitt mobbeobjekt delux, og det sier jeg ikke for å være stygg. Men ahr en vært ute i den norske skolen, så er det mye rart en kan få ut av navn, og da spesielt om barnet har et veldig uvanlig navn.

Så en bør nok tenke seg en og to ganger om før en gir barnet et navn, bare fordi en syns det er så fint. Barn kan være grymme

Ja, og tenke seg til om barnet i tillegg skulle få lyst hår og krøller... (Jeg kjente en gutt som hadde lyst hår og krøller. Han kom fra Sauda. Stakkaren ble bare kalt Bæææ. Barn kan være fryktelig slemme, ja.) Dessuten tror jeg ikke man ville fått godkjent Ull som navn i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Husk at det noen som skal leve et helt liv med det navnet dem får!! Så ta litt hensyn!

Mamma gav meg et GRUSOMT navn, bytta mellom navnet mitt da jeg ble 18. Vanseklig det å omstille seg, men hvr vært missfornøyd så lenge jeg kan huske. (ville ikke begynne på skolenpga dette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haralda Petrea...? :o

Jeg får lyst til å ringe barnevernet.....

*riste på hodet*

Hvem i all verden vil ungene sine så vondt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Ull er gud for tomannsstrid og konkurranse' date=' men veldig flink til å gå på ski.[/quote']

En gutt som heter Ull må jo nesten være god i idrett. Om han ikke er no god å spille fotball for eksempel blir man vel raskt hetende bom-ULL.

jaja... i Tyskland heter de jo Silke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...