Gå til innhold

Trenger litt støtte! Muligens gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei fantastiske KG'ere.

Jeg sitter faktisk her og gråter i sekundet. Så jeg må bare slippe ut litt luft rett og slett! Jeg tror kanskje jeg er gravid, men er på ingen måte i økonomisk eller livsmessig(er litt ung enda) god nok stand til å ta vare på en baby.

Hver dag har jeg husket å ta p-pillene mine og har ikke glemt en eneste en på et halvt år MINST! Men denne siste måneden har jeg hatt sex flere ganger med en fantastisk fyr, men allerede etter første gangen tenkte jeg at NÅ hadde det gått galt.

Det skal jo ganske mye til for at p-pillen har sviktet, men jeg er fortsatt redd. Jeg har hatt stikking nede i magen(der livmoren ligger?) i et par uker, pluss at jeg er litt kvalm. Det kan jo muligens være psykisk, men jeg er tissetrengt 24 timer i døgnet så å si, og det kan umulig være noe som sitter i hodet.

Jeg tenkte å dra til helsestasjonen til uka for å ta en test, selv om jeg ikke venter mensen før noen dager etter det. Problemet er at jeg er utenlands når jeg skal ha mensen, så jeg vil ikke ødelegge det med å gå rundt og være livredd for at mensen aldri skal komme. Siden jeg er så redd som jeg er, så vil jeg jo garantert ikke få mensen uansett og da blir jo alt verre.

Verden min braser sammen og jeg skjelver.

Jeg trenger litt kjærlighet!



Anonymous poster hash: 467ad...dce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du har tatt pillen som du skal er det 99% sikkert at du ikke er gravid, så du stresser deg nok bare unødvendig opp.

Dersom symptomene du beskriver skyldes en graviditet vil en test være positiv nå. Det er de samme hormonene som gir positiv test og symptomer. Når man går på pillen gjelder ikke vanlige regler som å vente på mens for å teste. Ta en test så snart som mulig, og stol på resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...