AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #1 Del Skrevet 27. september 2013 Noen som har litt peiling på tenner her? Eller har fått gjennomgått kosmetiske inngrep i munnen? Jeg har på grunn av diverse problemer i fortiden vært myyye hos tannlegen. Hatt mange hull og har x antall fyllinger og en rotfylling nå. Men nå som tidligere problemer er ryddet av veien og jeg er voksen så ønsker jeg et penere smil. Jeg har tenkt på skallfasetter da dette er det minste inngrepet men på en annen side så er jeg hos tannlegen min ihvertfall to-tre ganger i året og reparerer gamle fyllinger = mange penger "ut av vinduet" så jeg tenker at kanskje jeg burde gjøre noe med hele kjeften... skjønner? Håper inderlig det er noen der ute som kan komme med noen råd, da dette virkelig er noe jeg økonomisk ønsker å prioritere, men tør ikke spørre tannlegen min om =/ Hilsen "Gunda" Anonymous poster hash: bb26d...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #2 Del Skrevet 27. september 2013 Rent økonomisk - kroner, tror jeg. Men utseendemessig og inngrepsmessig - skallfasetter. Anonymous poster hash: 25bdd...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #3 Del Skrevet 27. september 2013 Rent økonomisk - kroner, tror jeg. Men utseendemessig og inngrepsmessig - skallfasetter. Anonymous poster hash: 25bdd...013 Har du noen erfaring selv? Hvor lenge sitter skallfasetter? Anonymous poster hash: 9aae3...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #4 Del Skrevet 27. september 2013 Har du noen erfaring selv? Hvor lenge sitter skallfasetter? Anonymous poster hash: 9aae3...561 Har lest tidligere her at de sitter i drøyt ti år før de må byttes. Men jeg er ikke samme AB.Anonymous poster hash: 94eed...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #5 Del Skrevet 27. september 2013 Skallfasetter ser ofte veldig kunstig ut. Bare se på mange hollywoodkjendiser. Det ser ut som om de har gebiss. Anonymous poster hash: c7fa8...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå