Gå til innhold

Jeg vil ha penere tenner - kroner eller fasetter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har litt peiling på tenner her? Eller har fått gjennomgått kosmetiske inngrep i munnen?

Jeg har på grunn av diverse problemer i fortiden vært myyye hos tannlegen. Hatt mange hull og har x antall fyllinger og en rotfylling nå. Men nå som tidligere problemer er ryddet av veien og jeg er voksen så ønsker jeg et penere smil.

Jeg har tenkt på skallfasetter da dette er det minste inngrepet men på en annen side så er jeg hos tannlegen min ihvertfall to-tre ganger i året og reparerer gamle fyllinger = mange penger "ut av vinduet" så jeg tenker at kanskje jeg burde gjøre noe med hele kjeften... skjønner?

Håper inderlig det er noen der ute som kan komme med noen råd, da dette virkelig er noe jeg økonomisk ønsker å prioritere, men tør ikke spørre tannlegen min om =/

Hilsen "Gunda" :)



Anonymous poster hash: bb26d...205
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rent økonomisk - kroner, tror jeg. Men utseendemessig og inngrepsmessig - skallfasetter. :)



Anonymous poster hash: 25bdd...013
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent økonomisk - kroner, tror jeg. Men utseendemessig og inngrepsmessig - skallfasetter. :)

Anonymous poster hash: 25bdd...013

Har du noen erfaring selv? Hvor lenge sitter skallfasetter?

Anonymous poster hash: 9aae3...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen erfaring selv? Hvor lenge sitter skallfasetter? Anonymous poster hash: 9aae3...561

Har lest tidligere her at de sitter i drøyt ti år før de må byttes. Men jeg er ikke samme AB.

Anonymous poster hash: 94eed...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skallfasetter ser ofte veldig kunstig ut. Bare se på mange hollywoodkjendiser. Det ser ut som om de har gebiss.



Anonymous poster hash: c7fa8...1b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...