Gå til innhold

Han er for kjapp i rytmen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Seriøst! En pikk klarer ikke å utvide en skjede.

Den må nødvendigvis kunne gjøre det. Hvis ikke hadde jeg aldri blitt vant til størrelsen til elskeren min.

Anonymous poster hash: 7ebe2...74f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sikkert en blanding av hans ekstreme runking og min litt for vide skjede... Dårlig kombo! Får be han roe seg og jeg trene mer muskler i bekken ol..

Anonymous poster hash: 0ee55...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert en blanding av hans ekstreme runking og min litt for vide skjede... Dårlig kombo! Får be han roe seg og jeg trene mer muskler i bekken ol..

Anonymous poster hash: 0ee55...5ec

Bruker du musklene dine aktivt under sex? Knip mens dere knuller - godt for begge parter ;)

Seriøst, bruk musklene dine i underlivet og knip om pikken hans :) det vil samtidig gjøre det lettere for deg selv å få orgasme, i hvert fall er det slik for meg :)

Anonymous poster hash: 605dd...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, er du sikker på at du trener de rette musklene? Ganske vanlig å gjøre slike knipinger feil, du må ha kontakt med de musklene som er inni og oppi der liksom.

Kan være en god ide å investere i sånne knipekoner/kuler med litt vekt, som du putter inni og må bruke musklene dine for å holde på plass.



Anonymous poster hash: 605dd...42b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvilke råd jeg kan gi, men det høres utrolig frustrerende ut! Duracell jukking er no go for meg altså, det går bare ikke.

Jeg tror dere burde avstå en stund fra sex, kåt hverandre opp gjennom en hel uke. Sånn der tantra opplegg. Funker sikkert???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan informere om at å bruke musklene "der inne" er jeg velinformert om, gikk til min fastlege med dette nemlig :) og har dreisen på det føler jeg selv, men visste dog ikke at man kan få kjøpt "kuler"? Hvor finner man slikt? Verdt et forsøk!

Nei, duracell jokking er slitsomt :P

Anonymous poster hash: 0ee55...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan informere om at å bruke musklene "der inne" er jeg velinformert om, gikk til min fastlege med dette nemlig :) og har dreisen på det føler jeg selv, men visste dog ikke at man kan få kjøpt "kuler"? Hvor finner man slikt? Verdt et forsøk!

Nei, duracell jokking er slitsomt :P

Anonymous poster hash: 0ee55...5ec

Så bra! :) i så mange tråder her inne virker det som om legen er det siste folk tenker på, ble virkelig positivt overraska her nå :)

Joda, det finnes flere varianter av "kuler" som er beregna for å trene opp underlivsmusklene, her f.eks - http://shop.erotikknett.no/Kuler-og-egg/Uten-vibrasjon (finnes sikkert i andre nettbutikker også, men er denne jeg er kjent med)

disse f.eks - http://shop.erotikknett.no/Kuler-og-egg/Uten-vibrasjon/Layla---Peonia-kuler

Anonymous poster hash: 605dd...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe føler meg ikke uatraktiv og er ikke overvektig - så tror jeg heller må teste de andre forslagene her.

Men takk for tips!

Anonymous poster hash: 0ee55...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...