Gå til innhold

Han er for kjapp i rytmen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger tips og råd!

Det går for fort!!

Jeg har nå vært i forhold med samme kar i litt over 2år, vi trives bra sammen, men seksualiteten i forholdet har forandret seg.

Jeg er ikke direkte feit, men noe over hva jeg skal være. Alltid vært "stor" i skjeden, dog aldri vært noe problem. Han er også over middels stor og har stor penis, så det første året var det ikke noe problem, men så mistet han litt lysten og ereksjonen er ikke like hard, dermed fikk vi et problem!

For at han skal få orgasme må rytmen være ufattelig rask, vi snakker heftig rask. Jeg klarer ikke tilfredsstille han verken med munn eller hånd - da jeg rett og slett ikke klarer den helt ville rytmen han skal ha. Før bare koste vi frem til han var god og hard så ordnet han rytmen i meg og da klarer jeg å holde følge med kroppen, dermed fikk han orgasme.

Men nå hjelper ikke det lenger, han sier han ikke "kjenner noe særlig" når han går inn og ut, det sammen gjelder meg. Jeg føler han er slappere enn før og han mener jeg har utvidet meg. Uansett så er resultatet at sex er slitsomt og ikke moro lenger. I tillegg sliter jeg med å bli "for" våt og kåt, noe som faktisk gjør det verre. Drømmer om å ha for stram skjede så jeg kunne bruke dette til noe fornuftig :P

Om jeg i det minste kunne funnet en måte å drive med "hånd/munn" arbeid som hjalp han, men går det ikke supermann fort hjelper det nada. Han blir frustrert han også, for han vil at mine "efforts" skal være verdt det, og det er nok med på å ødelegge. Jeg føler han ikke er med "i øyeblikket", men allerede da bekymrer seg over at han ikke skal klare å få en god nok ereksjon!

Er det noen som har noen tips? Til det ene eller andre? Jeg trenger råd! Og ja - jeg driver jævlig med bekkenøvelser, gjort lenge :P

Anonymous poster hash: 0ee55...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som han har gjort deg løsere, ja. Kanskje du burde ta pause fra sex en stund, slik at musklene strammer seg igjen og det blir trangere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du gjør bekkenøvelser. Er det da knipeøvelser = som når du kniper igjen når du tisser? Hvis ikke du har gjort det kan det hjelpe.

Ting nr 2. er at han ikke blir helt stiv. Det kan være en avgjørende årsak at hverken han eller du kjenner noe. En stiv men myk penis er for føyelig til at den gir noe friksjon. Så her bør dere finne ut av hvorfor han ikke er stiv nok.

Er det kun i det siste at han har hatt behov for rask rytme? I så fall kan det henge sammen med at han ikke er helt stiv. I tillegg er det noen menn som bruker "for mye kraft" når de onanerer slik at de blir avhengig av den harde stimulien for å kjenne noe. Kanskje han skal roe seg med onaneringen, eventuelt lære seg å onanere på en mykere måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig frustrerende, lest at man kan opereres mot slikt, men er det ingenting annet å gjøre?

Noen skikkelig hånd/munn tips til meg?

Anonymous poster hash: 0ee55...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har alltid trengt denne kjappe kaninrytmen, men var betydelig hardere før ja.... Men jeg føler at grunnen til det er at han vet at det ikke "blir noe godt" uansett så den ikke stivner helt til. Takk for svar forresten!

Anonymous poster hash: 0ee55...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ja, bekkenøvelser = knipeøvelser. Gjort dem mye de siste mnd'ene, ikke merket forskjell ennå.

Det er bedre når han ikke runker på en periode.

Anonymous poster hash: 0ee55...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst! En pikk klarer ikke å utvide en skjede.

Du kødder nå? Stapp en negerpikk opp i fitta, så skal vi se hvor utvida den blir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bør slutte å runke med 'dødsgrepet'?

Det blir uansett en dødelig sirkel som er litt vanskelig å bryte når dette er noe som tydeligvis plager begge. Kanskje fokuset ikke skal være på orgasmen hans en stund? Eller din for den saks skyld? Eventuelt kan han avslutte for seg selv etterpå?

Han føler press. Du føler press.

Viktig å være avslappet.

Bare en ide.



Anonymous poster hash: 40f0f...4b9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er helsa hans? Psykisk og fysisk, i forhold til tidligere? En stor penis krever større blodtilstrømming enn en liten en for å holdes hard, og så da merker man det fort ved stress, overvekt, røyking, dårlig kosthold osv. Hvis det er endringer i hans livssituasjon må han nesten prøve å fikse dette også, fremfor å legge alt over på deg. Er det ytre faktorer som stress ol, må dere begge antakelig bare innfinne dere med at sexen blir nedprioritert til ting blir bra igjen, sånne perioder har alle par i blant.



Anonymous poster hash: 2ca2f...25b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg litt igjen her. Er selv ganske stor (litt under 20 lang og 15 rundt), men noen jenter blir veldig løs etterhvert som vi har sex flere ganger over en lengre periode. Tror det gjelder særlig jenter som har dårlig bekkenmuskelatur. Hvis jenta i tillegg blir veldig våt, blir det til tider litt lite friksjon. Hun kan være så trang at jeg har vanskeligheter med å få inn 1 finger i starten, men etterhvert blir det fryktelig slapt og åpent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk holder han seg i nogenlunde form, men dette var nok også bedre før. Men hvordan få bedre bekkenmuskulatur? Noen andre tips enn knipeøvelsene?

Og er det noen sider eller lignende jeg kan lære/lese meg opp litt på munn og hånd? Kanskje jeg finner et triks som gjør at han ikke trenger den heftige rytmen?

Anonymous poster hash: 0ee55...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han avslutter veldig ofte selv ja. Greit innemellom, men jeg håper at vi kan komme ut av det engang også...

Anonymous poster hash: 0ee55...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er morrabrødet hans - er den stiv så er det ok, er den halvstiv eller enda verre slapp, så send han til legen , det å ikke ha morrbrød kan være et symptom på at noe er galt med hjertet,

manglende morrbrød en og annen gangen kan komme av at en er sliten og stressa, men manglende over tid kan være alvorlig og grunn god nok for en grundig legesjekk

og selvfølgelig så blir du litt videre og smører godt, for kroppen din lærer seg hans størrelse så den forbereder seg for å unngå skader,

og han må avlære seg med dødsgrepet og supermannfarten ved onanering og ved samleie,

og det går an å ha samleie hvor det er en regel om at ingen av dere skal få orgasmer, men bare for kosen og nærheten sin del , eller ha nærhet og kos og utforsking av hverandres kropper, men ikke samleie og ikke orgasme, kan ta bort noe av det presset som dere kjenner på



Anonymous poster hash: a21c2...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han har alltid trengt denne kjappe kaninrytmen, men var betydelig hardere før ja.... Men jeg føler at grunnen til det er at han vet at det ikke "blir noe godt" uansett så den ikke stivner helt til. Takk for svar forresten!

Anonymous poster hash: 0ee55...5ec

Han er offer for death grip runking.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må rett og slett slutte å runke med å holde seg selv så hardt i pikken aka Death Grip, da blir man veldig ufølsom. Det er ikke du som er for vid TS.



Anonymous poster hash: 8a9b6...31a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må rett og slett slutte å runke med å holde seg selv så hardt i pikken aka Death Grip, da blir man veldig ufølsom. Det er ikke du som er for vid TS.

Anonymous poster hash: 8a9b6...31a

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...