Gå til innhold

Liten blære


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har veldig liten blære og bynte derfor og holde meg lengre enn jeg må for å trene den til å bli større. (leste et sted at det går an)

Så fant jeg ut at det blir en sånn god kriblefølelse viss jeg holder meg veldig lenge, og lurer på om jeg har fått en skadelig uvane. (gjør ikke vondt altså)

Har spurt på andre forumer for ungdom og helse men ikke fått no seriøst svar, derfor så spør jeg her.

Er for flaut å spørre lege el helsesøster. :P



Anonymous poster hash: 56afd...ebf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke om den kriblefølelsen er spesielt skadelig, men et resultat du kan få ved å holde deg for lenge, er urinveisinfeksjon.

Det er lurt å ikke løpe på do med en gang du kjenner at du må tisse for å prøve å trene på seg større blære, men ikke hold deg for lenge heller, for da kan du risikere at avfallstoffene i urinen hoper seg opp og lager uvi-bakterier i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig liten blære og bynte derfor og holde meg lengre enn jeg må for å trene den til å bli større. (leste et sted at det går an)

Så fant jeg ut at det blir en sånn god kriblefølelse viss jeg holder meg veldig lenge, og lurer på om jeg har fått en skadelig uvane. (gjør ikke vondt altså)

Har spurt på andre forumer for ungdom og helse men ikke fått no seriøst svar, derfor så spør jeg her.

Er for flaut å spørre lege el helsesøster. :P

Anonymous poster hash: 56afd...ebf

Tror ikke det er farlig! Gjør det samme pga den gode følelsen.

Farligste jeg har opplevd er våte truser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg går på do hele tiden.. Kjæresten telte i dag at jeg var på do 6 ganger på 1 time, men jeg synes det er så fælt å holde seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...