Gå til innhold

Hjelp! Hvordan lukte bedre der nede?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Hvordan noen i det hele tatt kan tenne på dette er for meg helt utrolig. Slikke der dritten kommer ut, mmm, nam nam! Hva f... skjer med verden? Folk blir mer og mer syke! Kom dere tilbake til grisebingen! Anonymous poster hash: c835d...b2a

Og å suge der urinen kommer ut... Slikke der mensblodet og utfolde renner ut...

- og underlig nok så er det altså mennesker som tenner på det og forbløffende nok er jammen noen som får orgasme av det også!

Verden må være gal når det ikke er nok å bare slenge henne ned på rygg... Flå av henne fillene.. Tvinge bena hennes fra hverandre og kjøre' n inn...

... eller... ?

Jeg lar meg stadig imponere over at noen i sin 'kunnskap' skal fortelle alle andre mennesker i verden hvilket tenningsmønster som er akseptabelt og hvilket som er uakseptabelt.

At du selv ikke tenner på akkurat dette er selvsagt helt greit, like greit som at andre ikke tenner på playrape, gangbang, breathcontrol eller på endorfinkicket i fysisk smerte.

Men, måten du opphever deg til den eneste fulle og hele sannhet mht. 'Det eneste korrekte tenningsmønster', - den gjør meg trist.

Trist på vegne av dem som ikke deler ditt tenningsmønster.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan noen i det hele tatt kan tenne på dette er for meg helt utrolig. Slikke der dritten kommer ut, mmm, nam nam! Hva f... skjer med verden? Folk blir mer og mer syke! Kom dere tilbake til grisebingen!

Anonymous poster hash: c835d...b2a

Det er nok ikke verden som blir berørt av at folk har ulike seksuelle preferanser - det er nok mer slik at du blir berørt over å oppdage at ikke alle er som deg - og at det du ikke liker kommer i kategorien "sykt".

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...