Gå til innhold

Hjelp! Hvordan lukte bedre der nede?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, dette er et seriøst innlegg.

Spørsmålet mitt er hvordan jeg kan lukte bedre nedentill, jeg mener da rompa.

Kjæresten og jeg skal prøve analsex, men han ønsker også å rimme først (sleike anusen). Er det noe jeg kan smøre med som har en stærk smak og deilig lukt som kan gjøre det bedre for han?

Trenger virkelig deres råd!

På forhånd, Takk til alle forslag!



Anonymous poster hash: f685d...171
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt reinvaska rævhull er ikke digg. Det må lukte og smake ræv når man rimer. Hva er vitsen ellers?



Anonymous poster hash: fb5d4...ae5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil alltid lukte rumpe fra anus. Om han skal rimme deg så må du akseptere at han kjenner eimen av rumpe, men det er selvsagt mulighet til å dempe lukta. Men det beste er en grundig vask med såpe, rett før han går løs på rektum.



Anonymous poster hash: 01043...1e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blande litt eddik med vann etter at du har vasket deg grundig, og så skylle med det.

Anonymous poster hash: 35a31...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter ikke rumpe av et rent rumpehull.

Anonymous poster hash: 93552...f9d

Eehhhh... Det gjør det ja.

Det lulkter ikke rumpe på normal avstand, men når man nærmest putter nesa opp i anus vil man selvsagt kjenne rumpelukta. Ikke veldig sterk om man er nyvaska, men definitivt rumpelukt.

Anonymous poster hash: 01043...1e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis masse asparges, gjerne med så mye sterkt krydder du klarer :)

Og honnikorn til dessert!



Anonymous poster hash: ee431...94a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj, hvorfor kan ikke noe på kroppen får være i fred og for seg selv??? Det er IKKE meningen at NOE skal inn der, det er UTGANGER!!!



Anonymous poster hash: e8256...35b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hyssingen

Hm... Dersom jeg skulle rimme et menneske, og det luktet rumpe blandet med honning, tror jeg at jeg hadde sagt takk for meg.... :ler:

I tillegg til klisset, og det helvetet man må gå igjennom når honningen skal vekk igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ren og pen (nyvasket).

Du sier "han ønsker", - da er det din tillit, åpenhet og forhåpentligvis glede ved å bli rimmet som er det som gjør det best for ham.

En forknytt partner som låser seg er det mest avtennende som finnes, -så om du har fokus på at du tror du lukter vemmelig, og låse deg, så mistenker jeg at det vil ta knekken på hans lyst og glede.

Om dette tenner ham så er det ikke behov for annet enn at du er ren og nyvasket.

Om derimot sterk smak og deilig lukt er påkrevet så tror jeg dere skal tenke en gang til... For da er det noe som ikke er 'rett' i utgangspunktet for dere med en slik aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen er så uhygenisk at de i det hele tatt orker tanken på å putte tunga si i rumpa på noen, er for meg helt uforståelig. Blir kvalm bare ved tanken!

Men for all del, kos dere i vei med å slurpe i dere tarmbakterier og avføring. Jammen ikke rart det florerer med sykdommer rundt om.



Anonymous poster hash: 28060...e69
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

At noen er så uhygenisk at de i det hele tatt orker tanken på å putte tunga si i rumpa på noen, er for meg helt uforståelig. Blir kvalm bare ved tanken!Men for all del, kos dere i vei med å slurpe i dere tarmbakterier og avføring. Jammen ikke rart det florerer med sykdommer rundt om. Anonymous poster hash: 28060...e69

TS ber om råd, ikke om dine personlige meninger, fordommer og frustrasjoner.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om fordommer, det handler om renslighet og normal hygiene. Å slikke folk i ræva er langt ifra hverken normalt eller renslig. Alle oppegående mennesker vet vel hvilke bakterieflora vi har i rumpehullet? Det kommer avføring ut der, det er rumpehullets funksjon. Den er ikke laget for at vi skal putte hverken tunger eller annet inni der.

Så mitt råd er, hvis du ikke vil bli syk vel og merke, å la det være.



Anonymous poster hash: 28060...e69
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan noen i det hele tatt kan tenne på dette er for meg helt utrolig. Slikke der dritten kommer ut, mmm, nam nam! Hva f... skjer med verden? Folk blir mer og mer syke! Kom dere tilbake til grisebingen!

Anonymous poster hash: c835d...b2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om fordommer, det handler om renslighet og normal hygiene. Å slikke folk i ræva er langt ifra hverken normalt eller renslig. Alle oppegående mennesker vet vel hvilke bakterieflora vi har i rumpehullet? Det kommer avføring ut der, det er rumpehullets funksjon. Den er ikke laget for at vi skal putte hverken tunger eller annet inni der.

Så mitt råd er, hvis du ikke vil bli syk vel og merke, å la det være.

Anonymous poster hash: 28060...e69

Kan du fortelle meg hva "normalt" er fornoe, så skal jeg se om jeg kan forholde meg til det? ;)

Synes det er teit av deg å komme hit og fortelle meg (i samme "gruppe" med millioner av mennesker) at det jeg gjør ikke er "normalt"?... Bare fordi du ikke har noe interesse av en slik handling, gjør det ikke at alle andre ikke har det og derfor ikke normalt.. Du høres så perfekt ut når du sier slikt, jomfru Maria?

Anonymous poster hash: f685d...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...