Gå til innhold

Snexi`s snertne skriblerier.


snexi

Anbefalte innlegg

Oj, nå er det så lenge siden jeg har skrevet at jeg måtte lete for å finne meg igjen :klø:

Vi har hatt lang-weeken på hotell, bare min mann og meg.

En hel helg ungefri, og det var kjempe-deilig.

Ungene hadde det så bra så da ble ikke savnet sånn som jeg hadde trodd. :babysmokk:

Jammen var det deilig og bare konsentrere seg om hverandre. Kle seg pent og fortsatt være ren etter en halvtime, Shoppe, spise god mat og kunne drikke litt alkohol midt på dagen. Det er lenge siden det :ler::smoke::perebrus:

Neida...missforstå meg rett....koser meg i hverdagen med barn og mann, men dette er noe alle og enhver har godt av innimellom.

Forholdet vårt ble en smule hetere etter helgen også.

Bonus, bonus *rødme,rødme* :hjerter::kose:

Ellers har min mann fått seg ny jobb. Eller rettere sagt han skal diskutere lønn og vilkår i morra, men regner ikke med det blir noe problem.

Det vil da si at han stiger en del og det er jo ikke å forakte. :danse:

Min kjære har bursdag på neste tirsdag, tenkte jeg skulle kjøpe en MP3 spiller til han, det stod visst øverst på listen i år, med display og hele pakken. Har egentlig ikke greie på dette, men finner vel ut av det. :bursdag:

Min kjære søster er gravid i 27. uke og gleder meg kjempe mye til å bli tante. Blir første tante unge på min side. Skjønt jeg kommer ikke til å gjøre noe forskjell på min og hans side.

Hun er så flott att, bitte liten kul på magen....

Så siste gladmelding fra meg, det ser ut som en gammel familie feide på min manns side er i ferd med å endre seg positivt. Etter totalt kutt i kontakt med min manns stefar (fungerte som far i 25 år) og oss i 3 år, ser det endelig ut som vi kan ta opp tråden igjen og legge lokk på gammel sur oppstøt.

Det gleder min mann og meg uendelig. :kghjerte:

Så er vanligvis et positivt vesen, men nå for tiden føler jeg det meste har gått vår vei.

Og vi koser oss og nyter livet, snart er det Jul og mye skal forberedes.

Jeg gleder meg som en unge hvert år med alle forberedelser og det som er. Og med tre unger i huset blir det virkelig MYE Jul hos oss. :babyjente::babyjente::babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...