Gå til innhold

Skal navelen være slik?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke for vane å verken undersøke eller trykke på min egen kropp. Men idag fant jeg ut at jeg har en hard kul øverst på navelen. Der navelen går over i magen. Har aldri kjent på meg her, og kjent etter, så vet ikke om den har vært der før. Derfor lurer jeg på om dette er noe alle har?

Anonymous poster hash: 5cac2...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Navler er faktisk like forskjellige som fingeravtrykk, så det sannsynligvis ikke noe alle har, og heller ikke noe mange har, men kanskje noen har navle med tilbehør som ligner litt på din?

Evt; har du hatt navlepiercing? For da er det arrvev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noen kul.

Skal du til legen snart? Ville iallfall sjekket det opp med noen, det så være lege eller en form for helsesøster eller noe. Eventuelt bare nevn det for noen. Antakelig er det ingenting, men det er alltid lurt å være på den sikre siden.



Anonymous poster hash: 4df7b...6ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat vært hos legen, og har ikke tenkt meg avgårde det neste året med mindre det skulle skje noe. Jeg blir forresten nesten aldri syk. Jeg aner ikke om jeg har hatt kulen lenge, men tenker at dersom den ikke forandrer seg, så går jeg ikke til legen bare for å sjekke den...

Anonymous poster hash: 5cac2...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmf..! Den kommer frem når jeg står eller ligger, men forsvinner når jeg sitter... eller, jeg må grave litt for å kjenne den når jeg sitter og da er den en litt annen plass...

Anonymous poster hash: 5cac2...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...