Gå til innhold

Kona har Elsker


Gjest Pat

Anbefalte innlegg

Jeg vil jo ikke si at jeg ikke er kommet en millimeter lengre.

Og som jeg sier, jeg tror den konkrete grunnen er usikkerhet og en del hemninger,

Ikke helt uvanlig blant damer.

Ikke heng deg for mye opp i at jeg sa "masing"

Det betyr bare at jeg benytter hver anledning som byr seg til å ta opp diskusjonen, men de fleste gangene er det hun som bringer det på bane.

En typisk start kan være hvis hun f.eks får en melding og jeg spør hvem det er:

- Det er bare elskeren min, sier hun mens hun smiler lurt

- Pøh, sier jeg, du tør jo ikke ha noen elsker.

Også er diskusjonen i gang.

Motargumentene hennes kan være sånn som:

- Enn om han er så god en elsker at jeg foretrekker han, osv..

Men vi elsker hverandre høyt, og har faktisk vært igjennom verre ting enn utroskap og overlevd.

Vi deler alle fantasier, og elsker å snakke om andre når vi elsker.

Ikke alle fantasier skal leves ut, men denne har jeg da altså lyst til å leve ut.

Selv om det er mange jenter som bare sier: yesss, dette gjør vi, betyr ikke det at det er så vellykket.

Det er mange slike par som havarerer i sjalusi blant annet.

For mange er dette bare starten på slutten.

Da tror jeg at det er bedre at det er gjennomtenkt og snakket om på forhånd.

Jeg synes jo ikke dette skal være naboen, eller typen til veninna heller da.

En greker i syden hadde vært perfekt.

Dette ble kanskje usammenhengende, men for å svare på spørsmålet ditt, så er det altså ikke lysten det står på tror jeg, men mer sin egen usikkerhet og hemninger. ( egen kropp, snill pike syndromet osv.)

Anonymous poster hash: 29e0c...19e

Det TS skriver her er viktig å være klar over: Mas er negativt, og det som oppleves som mas bidrar sjelden, men i noen tilfeller kan nok forståelsen av at den andre virkelig kan tenne på noe så rart sitte langt inne, og derfor kan man trenge en modningsprosess. I tillegg vil en del mennesker ha nok med sin hverdag, og tiden går, for mange par vil nok et cuckold-opplegg som involverer personer i nærmiljøet eller andre man står i fare for å møte i sosiale settinger i jobb eller privatliv være mindre aktuelt, selv om man kan tenke seg å realisere noe sånt i en setting langt hjemmefra der hendelsen forblir et isolert eventyr. Hvis man samtidig opplever planlegging som turn off må man nesten lure seg selv til å legge opp til noen ferier der settingen vil kunne innby til det, uten å snakke for høyt om at det er dette man har i bakhodet og uten at det skal være noe press eller føles som en mislykket ferie om det ikke ble noe.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det TS skriver her er viktig å være klar over: Mas er negativt, og det som oppleves som mas bidrar sjelden, men i noen tilfeller kan nok forståelsen av at den andre virkelig kan tenne på noe så rart sitte langt inne, og derfor kan man trenge en modningsprosess. I tillegg vil en del mennesker ha nok med sin hverdag, og tiden går, for mange par vil nok et cuckold-opplegg som involverer personer i nærmiljøet eller andre som man står i fare for å møte i sosiale settinger i jobb eller privatliv være mindre aktuelt, selv om man kan tenke seg å realisere noe sånt i en setting langt hjemmefra der hendelsen forblir et isolert eventyr. Hvis man samtidig opplever planlegging som turn off må man nesten lure seg selv til å legge opp til noen ferier der settingen vil kunne innby til det, uten å snakke for høyt om at det er dette man har i bakhodet og uten at det skal være noe press eller føles som en mislykket ferie om det ikke ble noe.

Hmmm, er du kona mi? :)

Du har ihvertfall sjont det :-)

Anonymous poster hash: 29e0c...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, er du kona mi? :)

Du har ihvertfall sjont det :-)

Anonymous poster hash: 29e0c...19e

Hehe, jeg deler jo selv denne interessen vet du, da får man litt innsikt i hvordan ting funker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt så er egentlig ikke det største problemet å komme over egne hemninger, men å finne noen man faktisk har lyst til å invitere med - litt/ganske avhengig av preferansene deres selvsagt.

Spot on, for meg var det å finne noen man faktisk har lyst til å involvere seg med av særdeles vanskelig art. For mange kan det nok derfor bli litt sånn "................næh...........tja.........er det så viktig da. Jeg venter til den jeg har perfekt kjemi med detter ned fra himmelen og så tar vi det derfra".

Da kan man fort bli gammel før det skjer noe, så på et eller annet tidspunkt blir man bare nødt til å hoppe i det. Teori kan ta deg så langt....

Endret av Mike Waters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det jo uansett. Livet er kort, brutalt og ender uten unntak med døden. Det er ingen ære i å sovne inn i et hav av avføring og oppkast.

Hva får man egentlig igjen for å være redd, ynkelig og negativ?

Anonymous poster hash: 05e47...f2e

Og hva har du igjen for at forholdet garantert går til helvete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva har du igjen for at forholdet garantert går til helvete?

Sirkelonani :)

Anonymous poster hash: 05e47...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirkelonani :)

Anonymous poster hash: 05e47...f2e

Jaja, du får trøste deg med det når du sitter der alene og angrer hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, du får trøste deg med det når du sitter der alene og angrer hehe

Så mannen med dobbelt så stor høyrearm som venstre :)

Anonymous poster hash: 05e47...f2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mannen med dobbelt så stor høyrearm som venstre :)

Anonymous poster hash: 05e47...f2e

hehe Ja, det kan jo du innbille deg.

Men poenget er at det er direkte dumt å ødelegge noe som er bra.

På den annen side så kan man helt sikkert gå ut i fra at alle slike "åpene" forhold egentlig fungerer dårlig, og da spiller det forsåvidt liten rolle hvordan de avsluttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Spot on, for meg var det å finne noen man faktisk har lyst til å involvere seg med av særdeles vanskelig art. For mange kan det nok derfor bli litt sånn "................næh...........tja.........er det så viktig da. Jeg venter til den jeg har perfekt kjemi med detter ned fra himmelen og så tar vi det derfra".

Da kan man fort bli gammel før det skjer noe, så på et eller annet tidspunkt blir man bare nødt til å hoppe i det. Teori kan ta deg så langt....

Heller en bra geriatrisk opplevelse i hånda enn ti kjipe på taket.

Og Cuckold: Jeg tror det eksisterer en mellomting mellom en tilfeldig kåt greker eller hva på ferie og naboen, sånn apropos den feriefantasien som jeg tror er en ren illusjon å tro at kan ende smakfullt og positivt.

Er liksom noe med å kjenne til folks mentale og fysiske(seksuelle) helse før man ender opp til sengs med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller en bra geriatrisk opplevelse i hånda enn ti kjipe på taket.

Og Cuckold: Jeg tror det eksisterer en mellomting mellom en tilfeldig kåt greker eller hva på ferie og naboen, sånn apropos den feriefantasien som jeg tror er en ren illusjon å tro at kan ende smakfullt og positivt.

Er liksom noe med å kjenne til folks mentale og fysiske(seksuelle) helse før man ender opp til sengs med dem.

Det var vel TS som luftet ideen om en kåt greker på tur, ellers enig i at det muligens er en kilde til mye angst med mindre man bruker dobbelkondom, slikkelapp og supplerer litt ekstra med gaffatape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre om du kan bli med kona di neste gang vet du ts, når hun skal treffe elskeren sin. Det er slik at du tenner på det, er det ikke?

Når rumpa til elskeren går opp og ned over dama di så kan du sikkert spørre om du kan få stikke'n inn der, så du også får deg litt. :)

Da blir dette en felles elsker for dere begge.



Anonymous poster hash: 469c4...49f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...