plix Skrevet 29. september 2013 #41 Del Skrevet 29. september 2013 Det hjelper å gå seg en tur ut i frisk luft 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 29. september 2013 #42 Del Skrevet 29. september 2013 Navn er ikke noe jeg ville brydd meg om. Jeg har holdt på med en gutt med et navn jeg syns er kjempestygt, men jeg likte ham ikke noe mindre for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #43 Del Skrevet 29. september 2013 Likte ikke navnet til sambo i starten, klarte til og med ikke å si det riktig engang. Men som folk over skriver, navn vokser på en. Anonymous poster hash: e37b8...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #44 Del Skrevet 29. september 2013 Hva heter han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #45 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg var sammen med en kar i ca 3 mnd og klarte aldri utale navnet hans så det ble med du. Når andre spurte hva typen min het sa jeg alltid, har ikke peiling Anonymous poster hash: 86fc2...7b1 Jeg har vært gift i fem år og strever fremdeles med å uttale navnet til mannen min. Familien min har gitt opp og bruker bare en fornorsking av navnet hans. Jeg er for alt, men var skeptisk til en Egil en gang i tiden pga navnet. Hadde hatt problemer med Roy og Kenneth - eller enda verre: Chrisander - men Chrisanderne er jeg for gammel for uansett. Anonymous poster hash: aa99b...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #46 Del Skrevet 30. september 2013 Eksen min het Simen. Jeg snakker hovedsaklig kun Engelsk, og var ikke spesielt begeistret for navnet hans. Men jeg var no me dham noen år, jeg var jo glad i han og. Det gikk over etterhvert, men hadde ingen ting me navnet å gjøre. Ellers hadde jeg vel ikke klar tå introdusere en Odd-Even til min mor, Men er det fornavnet eller etternavnet du stusser på? Anonymous poster hash: 0ecc3...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2013 #47 Del Skrevet 30. september 2013 Vel, vel., jeg rotet med tre Franker på rad... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 30. september 2013 #48 Del Skrevet 30. september 2013 Er du seriøs ts?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 30. september 2013 #49 Del Skrevet 30. september 2013 Klart du ikke skal bli sammen med noen du liker navnet på! Du er en norsk kvinne og skal kunne velge alt på øverste hylle, inkludert navn på partneren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 30. september 2013 #50 Del Skrevet 30. september 2013 Hva heter han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivana Skrevet 30. september 2013 #51 Del Skrevet 30. september 2013 B-b- ... BIJAY? Da jeg sa det høyt hørtes det så feil ut. Anonymous poster hash: c991d...987 ja, vanlig navn i Nepal for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #52 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg liker ikke mitt egent navn, kanskje jeg skal dumpe meg selv. Ja! Anonymous poster hash: 8a3f9...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #53 Del Skrevet 1. oktober 2013 Liker... eller jeg LIKTE ikke navnet før, men nå som jeg flørter med en som heter det så begynner jeg å like det litt. Men jeg liker navnet bare på HAN. På andre menn som heter det syns jeg er rart xD Haha. Så det er ingen dumpegrunn om man ikke liker navnet. Liker man personen godt nok, så vil navnet automatisk også bli litt finere Mener jeg da... Anonymous poster hash: c3c74...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå