jessica90 Skrevet 26. september 2013 #21 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Tenkte meg det. Hørtes noe sånt ut ja, men han ser ikke ut som en inder. Det er det som er morsom med det .) han ser utt mer som en latina gut, brasilianer. Så mange stusser på navnet hans og synes det er lit rart. Og spør etter på om han er inder,pakistaner eller punjabi boy. Endret 26. september 2013 av jessica90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 26. september 2013 #22 Del Skrevet 26. september 2013 Det er en smal sak å bytte navn, hvis man ønsker. Forresten synes jeg navnet ditt er koselig . Takk(men hvorfor svare du ikke på pm om jeg har et koselig navn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 26. september 2013 #23 Del Skrevet 26. september 2013 navnet har ikke akkurat noe å si Eneste jeg hadde slitt litt med i starten var hvis han het det samme som en eks.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 26. september 2013 #24 Del Skrevet 26. september 2013 navnet har ikke akkurat noe å si Eneste jeg hadde slitt litt med i starten var hvis han het det samme som en eks.... Hva om han het det samme som en av dyrene dine? navnet mitt er vist veldig vanlig å gi til katter og til mindre grad hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 26. september 2013 #25 Del Skrevet 26. september 2013 Hva om han het det samme som en av dyrene dine? navnet mitt er vist veldig vanlig å gi til katter og til mindre grad hunder. Heldigvis har ikke de fleste mine dyr, verken nåværende eller tidligere, "menneskenavn". Bortsett fra Bertram, men har aldri møtt noen som heter det. men skulle vel klart å venne meg til en Bertbert (det jeg som regel kaller katta, hvis det ikke er krøllen, krøllbert, Bert eller Bertis) av et menneske også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 26. september 2013 #26 Del Skrevet 26. september 2013 Heldigvis har ikke de fleste mine dyr, verken nåværende eller tidligere, "menneskenavn". Bortsett fra Bertram, men har aldri møtt noen som heter det. men skulle vel klart å venne meg til en Bertbert (det jeg som regel kaller katta, hvis det ikke er krøllen, krøllbert, Bert eller Bertis) av et menneske også Hello I'm a rich hansom french prince, I own a castle and winyard, i want to take you away with me, so you can live like princess. by the way my nane is Fido. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #27 Del Skrevet 26. september 2013 Hva om han het det samme som en av dyrene dine? navnet mitt er vist veldig vanlig å gi til katter og til mindre grad hunder. Heter du Mons? :D Anonymous poster hash: 44a0d...af1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 26. september 2013 #28 Del Skrevet 26. september 2013 Hello I'm a rich hansom french prince, I own a castle and winyard, i want to take you away with me, so you can live like princess. by the way my nane is Fido. Fransk er dealbreaker altså! Alle franske jeg har møtt (av begge kjønn) er snodige... sorry TS, totalt OT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #29 Del Skrevet 26. september 2013 Til Gunfreak! Mons, Fido eller Felix? Anonymous poster hash: 5a91b...a0c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #30 Del Skrevet 26. september 2013 Hva om han het det samme som en av dyrene dine? navnet mitt er vist veldig vanlig å gi til katter og til mindre grad hunder. Lucifer? Pusur? Lurifax? Tom? Anonymous poster hash: b4b88...f19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lacosimus Skrevet 28. september 2013 #31 Del Skrevet 28. september 2013 Lucifer? Pusur? Lurifax? Tom? Anonymous poster hash: b4b88...f19 Hvem kaller ungen sin Lucifer? Forøvrig katten sin også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wilhelmine Skrevet 28. september 2013 #32 Del Skrevet 28. september 2013 Navnet skjemmer ingen, har jeg hørt. Og om du synes navnet er litt rart eller mindre pent til å begynne med, så venner man seg til det. Det blir vel litt som når besteforeldre synes navnet poden har fått er helt grusomt, også går det noen måneder, også tenker de at barnet aldri kunne hett noe annet. Jeg tror det er gankse vanlig, og jeg tror også navnet skulle vært rimelig sprøtt om jeg ikke skulle klart å komme over det ganske fort. Jeg er ganske kresen av meg når det gjelder mannfolk, så jeg tror at hvis jeg skal begynne å sile på NAVN også, da blir det ikke lett å finne noen å date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@Maja Skrevet 28. september 2013 #33 Del Skrevet 28. september 2013 Er heller ikkje overbegeistra for navnet til daten. Litt usikker på korleis det uttales også. Passer på å la han presentere seg sjølv om det er nokon som skal hilses på. Men altså, ein venner seg jo til dei aller fleste navn. Og om mannen ellers er bra så hadde eg gitt blanke i navnet. Kall han kjære, gutten min eller noko slikt i staden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #34 Del Skrevet 28. september 2013 Bryr meg ikke om navnet er stygt,datet og vært sammen med folk som har de styggeste navn. Ex-samboeren min ville tilog med kalle en eventuell unge det stygge navnet hans. Glad jeg ikke fikk barn med han om han hadde insistert på det:P Men i det store og det hele helt i orden om han har et stygt navn. Men vis jeg skal gifte meg og etternavnet hans er stygt,beholder jeg definitivt mitt eget:) Anonymous poster hash: f902e...593 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 28. september 2013 #35 Del Skrevet 28. september 2013 Vedder på at kjæresten til TS heter Hitler eller Ronny Theoander Emilio. Men for å være ON, så kan du jo bare finne et kallenavn til han? Jeg har ganske stygt navn selv, og det hadde vært ganske bummer om folk dumpa meg pga det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippy Skrevet 28. september 2013 #36 Del Skrevet 28. september 2013 Møtte en kar på by'n engang, han hadde samme navn som bestefaren min, det ble ikke noe av det for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 29. september 2013 #37 Del Skrevet 29. september 2013 Er et par navn jeg ikke likte før, som jeg liker nå, for personene jeg kjenner som heter det er så herlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #38 Del Skrevet 29. september 2013 Møtte en kar på by'n engang, han hadde samme navn som bestefaren min, det ble ikke noe av det for å si det sånn Jeg har hatt en flørt med en som hadde samme navn som bestefaren min. Det tenkte jeg ikke på en gang for bestefaren min kaller jeg jo bare Bestefar. Har aldri brukt hans navn.Anonymous poster hash: 38cc6...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #39 Del Skrevet 29. september 2013 nå er det jo sånn at 10% av Norges befolkning har utenlandsk opprinnelse og fremmed-klingende navn. Begge mine gutter har utenlandske navn, så det må nok norske jenter bli mer åpen til, altså mangfold på navn, det kommer jo til å bli flere og flere Bijay og Abdulah. Men er det et norsk navn du reagerer på? B-b- ... BIJAY? Da jeg sa det høyt hørtes det så feil ut. Anonymous poster hash: c991d...987 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #40 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg likte ikke navnet til eksen min, men når jeg ble glad i han ble jeg også, om ikke glad i, så iallefall vant til navnet. Anonymous poster hash: 2d44d...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå