AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Del Skrevet 26. september 2013 Har møtt en mann som jeg liker godt. Men jeg liker ikke navnet hans! Kunne dere vært sammen med en dere ikke likte navnet på? Det er jo noe som er der alltid. Anonymous poster hash: 32d4b...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 26. september 2013 #2 Del Skrevet 26. september 2013 At det går an. Skal et navn være avgjørende for om du ønsker han som livs-ledsager, eller ikke?? Klart jeg kunne vært sammen med en som har et ufint navn. Det er det indre som teller, ikke det ytre. Et navn er kanskje både indre og ytre, ettersom du bruker det hele tiden. Men dog.. Det er ikke navnet som teller på om personen er den rette for deg, eller ikke. Og er navnet så stygt at du "ikke klarer" det, - så finner du vel et kjæle-navn som du kan bruke istedet 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 26. september 2013 #3 Del Skrevet 26. september 2013 Enig med den over meg... Hvorfor skal navnet være avgjørende? Det er bare et navn. Bruk et kallenavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #4 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg synes ikke samboeten min har verdens fineste navn, men det var aldri noe jeg så på som en 'deal breaker'. Der er jo ikke navnet hans jeg er sammen med, men personen...Anonymous poster hash: 68dac...c03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Albatroz Skrevet 26. september 2013 #5 Del Skrevet 26. september 2013 Haha! man bir jo uansett vanligvis vandt med et navn, selv om det er rart eller styggt i begynnelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivana Skrevet 26. september 2013 #6 Del Skrevet 26. september 2013 nå er det jo sånn at 10% av Norges befolkning har utenlandsk opprinnelse og fremmed-klingende navn. Begge mine gutter har utenlandske navn, så det må nok norske jenter bli mer åpen til, altså mangfold på navn, det kommer jo til å bli flere og flere Bijay og Abdulah. Men er det et norsk navn du reagerer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #7 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg var sammen med en kar i ca 3 mnd og klarte aldri utale navnet hans så det ble med du. Når andre spurte hva typen min het sa jeg alltid, har ikke peiling Anonymous poster hash: 86fc2...7b1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #8 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg har alltid begynt å like navnet på personen jeg liker, selvom jeg ikke likte det før jeg møtte han. Anonymous poster hash: 8b21c...0e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #9 Del Skrevet 26. september 2013 Kjæresten min har det som i norge blir ansett som et jentenavn. Var veldig rart i starten, men man blir da vant med det. Anonymous poster hash: 79f06...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #10 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg hadde hatt store problemer med å være kjæreste med en Kenneth, Raymond eller Ronny. Anonymous poster hash: 44a0d...af1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #11 Del Skrevet 26. september 2013 Kjæresten min har det som i norge blir ansett som et jentenavn. Var veldig rart i starten, men man blir da vant med det. Anonymous poster hash: 79f06...690 Nikola? Andrea? Lena?Anonymous poster hash: fe5e8...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #12 Del Skrevet 26. september 2013 Nikola? Andrea? Lena?Anonymous poster hash: fe5e8...9d9 Janne? Anonymous poster hash: 44a0d...af1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 26. september 2013 #13 Del Skrevet 26. september 2013 Har møtt en mann som jeg liker godt. Men jeg liker ikke navnet hans! Kunne dere vært sammen med en dere ikke likte navnet på? Det er jo noe som er der alltid. Anonymous poster hash: 32d4b...f84 stakkaren har ikke valgt navnet sitt selv, så er direkte slemt av deg å la det være en dealbreaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 26. september 2013 #14 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg liker ikke mitt egent navn, kanskje jeg skal dumpe meg selv. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 26. september 2013 #15 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg liker ikke mitt egent navn, kanskje jeg skal dumpe meg selv. Det er en smal sak å bytte navn, hvis man ønsker. Forresten synes jeg navnet ditt er koselig . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2013 #16 Del Skrevet 26. september 2013 Har møtt en mann som jeg liker godt. Men jeg liker ikke navnet hans! Kunne dere vært sammen med en dere ikke likte navnet på? Det er jo noe som er der alltid. Anonymous poster hash: 32d4b...f84 Ler og ler, er du gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jessica90 Skrevet 26. september 2013 #17 Del Skrevet 26. september 2013 Har møtt en mann som jeg liker godt. Men jeg liker ikke navnet hans! Kunne dere vært sammen med en dere ikke likte navnet på? Det er jo noe som er der alltid. Anonymous poster hash: 32d4b...f84 Skal navnet hindre deg i å ha en kjæreste . lol må bare fortelle deg har en type som hetter Baljinder og kalles for vicky. Jeg ble lit satt ut.,så hvis jeg skal si noe sier jeg sweethart ,lover, kjæresten min,typen min i et setning så jeg kan unngå navnet. mange blir lit satt utt vicky tror de det er en jente og hvis jeg sier baljinder høres det rart ut for mange. Tenker de ball og en jinder. lol ^^ lit morsomt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 26. september 2013 #18 Del Skrevet 26. september 2013 Skal navnet hindre deg i å ha en kjæreste . lol må bare fortelle deg har en type som hetter Baljinder og kalles for vicky. Jeg ble lit satt ut.,så hvis jeg skal si noe sier jeg sweethart ,lover, kjæresten min,typen min i et setning så jeg kan unngå navnet. mange blir lit satt utt vicky tror de det er en jente og hvis jeg sier baljinder høres det rart ut for mange. Tenker de ball og en jinder. lol ^^ lit morsomt er det. hvor er han fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jessica90 Skrevet 26. september 2013 #19 Del Skrevet 26. september 2013 hvor er han fra? Han er fra India. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 26. september 2013 #20 Del Skrevet 26. september 2013 Han er fra India. Tenkte meg det. Hørtes noe sånt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå