AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #21 Del Skrevet 26. september 2013 Det "alle" glemmer her er at den største bagasjen ofte er: manglende erfaring, sjarm, utstråling, karisma, personlighet, utseendet, utadvendthet osv. I tillegg er latskap og tiltaksløshet turn-off for de fleste. Anonymous poster hash: 94777...b90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 26. september 2013 #22 Del Skrevet 26. september 2013 Med "bagasje" tenker jeg vanligvis på negative opplevelser/hendelser fra tidligere som preger vedkommende i dag. I så fall er den verste bagasjen (fra tidligere forhold) for meg: Barn, bitterhet og hang-ups på eksen. Kanskje fordi jeg opplever at det er den vanligste bagasjen for folk på min alder. Mange har allerede barn (som jeg absolutt ikke ønsker meg), og dessverre er mange også blitt bitre pga tidligere erfaringer. Er ikke noe som er så turn-off som når daten begynner å legge ut om hvor slem eksdama er... Kanskje bortsett fra når han snakker om henne hele tiden og du skjønner at han ikke er over henne ennå... Men hvis man med "bagasje" mener dårlige egenskaper generelt, som mange over her så er det en haug for min del: Uintelligent, slem, sosialistisk, illeluktende, sosialklient, impotent, aggressiv, voldelig, brautende, kvinnediskriminerende, røyking tror jeg, trenings- og kostholdsfanatiker, lyst til å bo på landet, selvhøytidelig, ja, og sikkert mye mer som jeg ikke husker i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleVanille Skrevet 26. september 2013 #23 Del Skrevet 26. september 2013 Jaha! Hva er den værste bagasjen et menneske kan ha? Tenker hvis du skal innlede et forhold til vedkommende, men dropper det pga bagasjen til vedkommende. Er det barn? Er det turbulent fortid? Er det masse ekser? Masse ons? Ubrukelig innenfor/utenfor huset's fire vegger? :D Arbeidsledig? Prioriterer jobb mye? Drar på byen ofte? Altfor mye hjemme? Osv... Kan ramse opp til krampa tar meg! Diskuter og kom med hva som er dealbreaker for deg! For min del er alle disse eksemplene dealbreakers. I tillegg - ekstremt usunt kosthold og inaktivitet - ikke-eksisterende kulturell kapital - spilling av FIFA og skytespill flere timer om dagen - mangel på økonomisk sans - totalt andre verdier enn meg - notorisk utro - rotete, både i hodet og ellers - psykisk sykdom Og masse, masse annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidus Skrevet 26. september 2013 #24 Del Skrevet 26. september 2013 For min del er alle disse eksemplene dealbreakers. I tillegg - ekstremt usunt kosthold og inaktivitet - ikke-eksisterende kulturell kapital - spilling av FIFA og skytespill flere timer om dagen - mangel på økonomisk sans - totalt andre verdier enn meg - notorisk utro - rotete, både i hodet og ellers - psykisk sykdom Og masse, masse annet. Hva med andre spill? Bilspill eller rpg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleVanille Skrevet 26. september 2013 #25 Del Skrevet 26. september 2013 Hva med andre spill? Bilspill eller rpg? Alle spill. Har datet et par gutter som var ganske fine gutter ellers, men de spilte altså FIFA "hele tiden", når de ikke var på skole/jobb. Selvfølgelig har jeg ikke noe i mot litt, men jeg snakker maaange timer utover dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 26. september 2013 #26 Del Skrevet 26. september 2013 hmmm , ingen som har nevnt pulevenn enda? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidus Skrevet 26. september 2013 #27 Del Skrevet 26. september 2013 hmmm , ingen som har nevnt pulevenn enda? At man h*n har hatt en pulevenn tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 26. september 2013 #28 Del Skrevet 26. september 2013 At man h*n har hatt en pulevenn tidligere? jepp Virker så in i tiden å ha det som deabreaker. Ellers er Mike w inne på noe, dårlig musikksmak er veldig lite appellerende, samme med dårlig filmsmak. Jo hva som skjedde med hr. Perfekt? Fant han i stua, med buksen nedpå knærne med "Fast and the Furious" lysløs på dvd-spilleren og med Kenny G i bakgrunnen, imens han knullet på ei diger blondine. Jeg ble så forbannet da jeg aldri har tillatt den type filmer og musikk i mitt hus! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 26. september 2013 #29 Del Skrevet 26. september 2013 Økonomisk rotehue/ arbeidsledig. Det meste andre vil jeg nok klare å takle med mindre det er ekstremt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 26. september 2013 #30 Del Skrevet 26. september 2013 Fant han i stua, med buksen nedpå knærne med "Fast and the Furious" lysløs på dvd-spilleren og med Kenny G i bakgrunnen, imens han knullet på ei diger blondine. Vow. Et kinderegg i revers Sjeldent har vel et rungende HVA FAEN? vært mer på sin plass? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 26. september 2013 #31 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Endret 26. september 2013 av Mike Waters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. september 2013 #32 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Jo hva som skjedde med hr. Perfekt? Fant han i stua, med buksen nedpå knærne med "Fast and the Furious" lysløs på dvd-spilleren og med Kenny G i bakgrunnen, imens han knullet på ei diger blondine. Jeg ble så forbannet da jeg aldri har tillatt den type filmer og musikk i mitt hus! Hadde det vært greit om det var ABBA? I bakgrunnen altså? Endret 26. september 2013 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #33 Del Skrevet 26. september 2013 Tunge Helseproblemer vet jeg ikke om ble nevnt? Kan være ganske belastende og gå kraftig utover forholdet dersom den ene sliter med mye helseproblemer som påvirker humør, livsglede osv. Også en samvittighetskvaler, fordi man jo ikke føler man bare kan stikke. Anonymous poster hash: 77041...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #34 Del Skrevet 26. september 2013 F.eks kunne dere blitt sammen med noen som hadde utlagt tarm? diabetes? kroniske ryggproblemer, MS, ME, osv osv osv? Hva slags sykdom kunne dere taklet å blitt en del av, og hva er en dealbreaker? Eller kommer det mest an på hvordan partneren selv takler problemet? Anonymous poster hash: 77041...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 26. september 2013 #35 Del Skrevet 26. september 2013 En død hamster, sure sokker, nakenbilde av Fjordmann, truser som går nedenfor kneskålene, Lithium, slikkelapp og Olav Duuns samlede verker. Det blir nei! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 26. september 2013 #36 Del Skrevet 26. september 2013 F.eks kunne dere blitt sammen med noen som hadde utlagt tarm? diabetes? kroniske ryggproblemer, MS, ME, osv osv osv? Hva slags sykdom kunne dere taklet å blitt en del av, og hva er en dealbreaker? Eller kommer det mest an på hvordan partneren selv takler problemet? Anonymous poster hash: 77041...231 Den mest utiltrekkende skavanken er syte- og skamskavanken, så vil si at det kommer an på hvordan partneren selv takler problemet, ikke nødvendigvis sykdommen/handicapet i seg selv. dette blir på et veldig generelt grunnlag, det finnes mange sykdommer og syndromer jeg ikke har tatt stilling til. Så en gang en mann på tv med byller elelr noe vortegreier over hele kroppen, og jeg ville nok ikke begynt å gå ut med ham med det første nei. Det er også forskjell på om noe skulle ramme en nåværende partner eller en man ikke ennå er sammen med 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 26. september 2013 #37 Del Skrevet 26. september 2013 Barn Dårlig økonomi Null form for særegen musikk, film, litteratursmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 26. september 2013 #38 Del Skrevet 26. september 2013 Tråden er ryddet for rasistiske ytringer. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #39 Del Skrevet 26. september 2013 Hun kunne f.eks vært opptatt av seksuell ekslusivitet, hatt et brennende ønske om å gifte seg og/eller.....skrekk og gru.......... vært religiøs. ?????? Anonymous poster hash: daa00...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 26. september 2013 #40 Del Skrevet 26. september 2013 Voldsdømte, arbeidsuføre, dårlig økonomi, null planer for fremtiden, bipolare/psykiske lidelser, narko/alkohol problemer, sånne som ikke har egne meninger. Tror lista blir lenger om jeg tenker mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå