Gå til innhold

Les dette. Kul på baksiden av låret


alteropptatt

Anbefalte innlegg

På søndag oppdaget jeg en relativt stor og hard kul på baksiden av låret. Den var ikke synlig og gjorde heller ikke vondt. Jeg kneppet på kulen. Morgenen etter var den blitt mørk/svart, og lignet litt på et blåmerke. Kulen har blitt mindre, men jeg kan fortsatt kjenne den.

Kjæresten mener jeg må ringe legen, men jeg synes det er pinlig å gå til legen for en så liten ting.

Er det noen som vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner meg ikke på folk som synes det er pinlig å dra til legen. Legen har nok sett verre...

Men ja, til saken, er nok en fettkul. Men bedre å sjekke det ut da sitter du ikke og lurer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på folk som synes det er pinlig å dra til legen. Legen har nok sett verre...

Men ja, til saken, er nok en fettkul. Men bedre å sjekke det ut da sitter du ikke og lurer.

Jeg synes det er flaut å dra til legen for hver minste ting og ta opp plassen for andre som er veldig syke. Vil ikke være hypokonder. Jeg gir det en dag til, så ringer jeg :-)

Endret av alteropptatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flaut å dra til legen for hver minste ting og ta opp plassen for andre som er veldig syke. Vil ikke være hypokonder. Jeg gir det en dag til, så ringer jeg :-)

Går det bra?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! Siden sist har det kommet en mørk rett strek inni blåmerket. Prøver å laste opp bilde her, men får det ikke til. Kanskje like greit. Jeg har tenkt på at det kan være åreknute, men det ligner ikke på bildene jeg ser på nett.



Anonymous poster hash: cf31d...52c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...