Kiarapus Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Vi er jo mange som har dyr her inne, og jeg er alltid kjempe nysgjerrig på å se dyrene til folk. Derfor tenkte jeg å starte denne tråden der vi kunne dele bilder av dyrene våre, og skryte litt over hvor søte de er! Så, få se dyret ditt da!? :D
Missy1 Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 (endret) Poff Endret 17. november 2013 av Missy1 8
Kiarapus Skrevet 25. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2013 Jeg vil skryte litt Her er pusen (1år gammelt bilde da)image.jpg Og her er hundenimage.jpg Godklumpene mine Jei! Skryting er bra! Så fine de er! Jeg er skikkelig kjempe elendig på hunderaser, men så vitt jeg kan se så er det en bengal og en terrier av noe slag du har? 1
Missy1 Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Jei! Skryting er bra! Så fine de er! Jeg er skikkelig kjempe elendig på hunderaser, men så vitt jeg kan se så er det en bengal og en terrier av noe slag du har? Ja det er en jack russel 1
Kiarapus Skrevet 25. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2013 Ja det er en jack russel Kjempe fin! Er den fortsatt bare en valp?
Missy1 Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Ja han er bare litt over 3mnd gammel så her er det full rulle
Kiarapus Skrevet 25. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2013 Ja han er bare litt over 3mnd gammel så her er det full rulle Hehe. Med en liten valp og en aktiv bengal i tillegg da, så er det nok full rulle hos deg ja! hehe
Missy1 Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Hehe. Med en liten valp og en aktiv bengal i tillegg da, så er det nok full rulle hos deg ja! hehe Bengalen har roet seg veldig mye ned så det går veldig bra hunden har veldig lyst å leke med hu så vi må passe litt ekstra på, men hu legger seg bare flatt og lar han holde på. Av en merkelig grunn så stikker hu ikke av når sønnen min eller valpen plager hu. Første året var hu ekstremt krevende da Får vi ikke se dine dyr?
goldenchanel Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Noen av hestene våre Katten vår fra dyrebeskyttelsen Voffsene våre, 2 voksene og 3 dache valper 7
xxhmj Skrevet 25. september 2013 #10 Skrevet 25. september 2013 Petra. :-) Sassy. :-) Lilla, hunden vi har på foravtale. :-) 5
Kiarapus Skrevet 25. september 2013 Forfatter #11 Skrevet 25. september 2013 Får vi ikke se dine dyr? Tjooo, jeg skal vel se om jeg finner ett lite bilde her.. Jeg har jo bare 13tusen bilder(bokstavelig talt) av kattene her, så jeg skal se igjennom om jeg har noe presentabelt å komme med Noen av hestene våre hest.jpg Katten vår fra dyrebeskyttelsen pus.jpg Voffsene våre, 2 voksene og 3 dache valper voffser.jpg Aww, så masse fine dyr!! <3 Dere bor på gård, skjønner jeg? Heldig! Jeg drømmer også om å bo på gård. Den første hesten jeg satt på (før jeg en gang kunne gå) lignet på hesten på bildet her <3 Og så flott at dere har katt fra dyrebeskyttelsen! :D Hurra for dere! :D Og så så masse hunder! :D Driver dere stort oppdrett da, eller har dere bare fått ett kull? Petra. :-) petra1.jpg Sassy. :-) 486265_396622183731022_307937107_n.jpg Lilla, hunden vi har på foravtale. :-) 1.JPG Gudbedre meg for ett suuuper søtt ansikt det var på Petra! Og for en tullepus Sassy er! Hihi! :D <3 Og så herlig hund! Ser ut som en kosebamse, jo! <3
goldenchanel Skrevet 25. september 2013 #12 Skrevet 25. september 2013 Det er hjemme hos mine foreldre, de bor i enebolig med stall Dette er kull nr 2 med noen år imellom så er ikke noen storoppdrett, har hovedsaklig vært for å avle nye jakthuner til eget bruk 1
Katniss Skrevet 25. september 2013 #13 Skrevet 25. september 2013 (endret) Merker jeg blir verpesyk av sånne tråder. Edit: Etter pelsbarn, ikke menneskebarn. Endret 25. september 2013 av Katniss 11
Kiarapus Skrevet 25. september 2013 Forfatter #14 Skrevet 25. september 2013 Det er hjemme hos mine foreldre, de bor i enebolig med stall Dette er kull nr 2 med noen år imellom så er ikke noen storoppdrett, har hovedsaklig vært for å avle nye jakthuner til eget bruk Slik å forstå ja Merker jeg blir verpesyk av sånne tråder. Edit: Etter pelsbarn, ikke menneskebarn. Da må du ikke se her inne nå om noen minutter, for nå skal jeg spamme med bilder av gjengen her..
Kiarapus Skrevet 25. september 2013 Forfatter #15 Skrevet 25. september 2013 Her kommer pelsdottene her i huset da Jeg får starte med mine egene; Gizmo; Kiara; Leo: Priscilla; Teddy; Viola; Og så må jeg nesten vise frem den sort/hvite fostergjengen også. De bor jo her de også Rose; Jackson; Elvis; Zira; 5
Kiarapus Skrevet 26. september 2013 Forfatter #17 Skrevet 26. september 2013 Pus<3 Awww, så fiin pus! <3 Ligner på min Gizmo! Bare at han er jo ikke oddeyed, da
lillemeg90 Skrevet 26. september 2013 #18 Skrevet 26. september 2013 Awww, så fiin pus! <3 Ligner på min Gizmo! Bare at han er jo ikke oddeyed, da Ja, de ligna faktisk! 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #19 Skrevet 26. september 2013 Her kommer pelsdottene her i huset da Jeg får starte med mine egene; Gizmo;Gizmo.jpg Kiara;Kiara.jpg Leo:Leo.jpg Priscilla;Priscilla.jpg Teddy;Teddy.jpg Viola;Viola.jpg Og så må jeg nesten vise frem den sort/hvite fostergjengen også. De bor jo her de også Rose;Rose.jpg Jackson;Jackson.jpg Elvis;Elvis.jpg Zira;Zira.jpg Du er singel og barnløs regner jeg med!??Anonymous poster hash: 2b054...482 8
Kiarapus Skrevet 26. september 2013 Forfatter #20 Skrevet 26. september 2013 Du er singel og barnløs regner jeg med!??Anonymous poster hash: 2b054...482 Hehehe. Nope! :D Jeg er samboer med en kar som er like glad i dyr som meg 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå