Gå til innhold

Dotrang på butikken.


Vasilisa

Anbefalte innlegg

Jeg lurer rett og slett på om det er fler enn meg som må skikkelig på do når du er i butikken? Trangen kommer virkelig HVER gang jeg er på shoppingtur og det skjer bare i kles- og skobutikker.. Dette høres teit ut, men det er sant x.x

Endret av Vasilisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplever det ikke selv men det høres kanskje ikke så teit ut da. Man blir jo litt småstresset, varm og rotete når man befinner seg i overfylte klesbutikker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykisk tenker jeg.Nervøs og tankemønsteret sitter fast i " nå skal jeg på butikken og da MÅ jeg bare på do.." opplegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall veldig upassende når jeg er i matbutikk, ja matbutikk også, og har funnet nesten alt jeg trenger, men må kjøre hjem for å gå på do..

Endret av Vasilisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall veldig upassende når jeg er i matbutikk, ja matbutikk også, og har funnet nesten alt jeg trenger, men må kjøre hjem for å gå på do..

Om du virkelig må på do så får du nok låne doen i butikken... spørs hvor mye folk som er der da, siden noen må følge deg og passe på hele tiden (om det er i bakrommet osv.), men vil ikke tro det er nødvendig å kjøre helt hjem.

Anonymous poster hash: 898d0...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt med akkurat det samme i mange år. Er psykisk. Derfor har jeg funnet en butikk som jeg vet hvor nærmeste do er, og da vet jeg at jeg bare kan gå på do om jeg må det. Som regel er det nok å bare vite dette, så slipper trangen.



Anonymous poster hash: 5f41c...3a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du virkelig må på do så får du nok låne doen i butikken... spørs hvor mye folk som er der da, siden noen må følge deg og passe på hele tiden (om det er i bakrommet osv.), men vil ikke tro det er nødvendig å kjøre helt hjem.

Anonymous poster hash: 898d0...f57

Det var det i det tilfellet :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever det samme selv, jeg beveger jo på meg når jeg shopper og da er det standar at jeg fort må på do, derfor er det greit å handle på kjøpesenter hvor det er toaletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke få et handikap-kort elle noe? Har hørt om at det er mulig for dem som sliter med tarmproblemer. Da kan de ikke nekte deg adgang til doen, om du viser det frem. Du kan også bruke handikap-toaletter ved behov.

Anonymous poster hash: 34231...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Det er jo do overalt på sentere og slikt. Jeg må også alltid ha et do i nærheten om jeg handler, går på kino eller er på besøk.. osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...