Gå til innhold

Lille Lemipk


LempikasPromise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hatt ei fin helg? :)

Heisann! Og ja, takk! Har hatt en helt vanlig helg om jeg kan si det sånn ;) har hatt arbeidshelg, og orket faktisk å være litt sosial på kvelden i går. Synes ikke det er så verst siden jeg stort sett har vært konstant utslitt i det siste ;) Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som lurer så kan jeg fortelle at å stå utenfor den lokale matbutikken og spy, er en opplevelse som ikke frister til gjentakelse. Prøvde å gjemme meg så godt jeg kunne bak bilen, men likevel :(

Endret av LempikasPromise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj huff :( Jeg går rundt og bekymrer meg for at vannet skal gå på butikken, mens andre spyr :( Håper at formen er bedre nå og at helga blir bra :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda, det hørtes absolutt ikke noe morsomt ut, nei! Kamikazekvalme strikes again :fnise: Håper du slipper sånne opplevelser igjen!

Du, også, forresten, Yesterday, håper du slipper vannavgang i kassa på Rema :ler:

Men, hurra, Lempikas, du er jo ti uker i dag! :klappe: Gratulerer med et foster i magen! Embryostadiet er forbi, og om et par uker er det første store målmerket nådd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, har hatt en veldig bra helg :) søsteren min har vært her hele helgen, og vi har bare kost oss. Og i går var jeg ute og spiste med de andre på jobben. Veldig koselig! Men må si jeg ble litt snurt på meg selv under maten, jeg spiste omtrent halvparten og så ble jeg dårlig :( Kjedelig når maten bare vokser i munnen, det var veldig godt når jeg begynte å spise, og så var det nesten som om det bare plutselig ikke var godt lenger. Og jeg som elsker å spise ute sånn.

En annen positiv ting er at jeg har ferie :D To uker med å kose seg hjemme :) Har planer om IKEA og litt diverse jeg ikke får gjort ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, har hatt en veldig bra helg :) søsteren min har vært her hele helgen, og vi har bare kost oss. Og i går var jeg ute og spiste med de andre på jobben. Veldig koselig! Men må si jeg ble litt snurt på meg selv under maten, jeg spiste omtrent halvparten og så ble jeg dårlig :( Kjedelig når maten bare vokser i munnen, det var veldig godt når jeg begynte å spise, og så var det nesten som om det bare plutselig ikke var godt lenger. Og jeg som elsker å spise ute sånn.

En annen positiv ting er at jeg har ferie :D To uker med å kose seg hjemme :) Har planer om IKEA og litt diverse jeg ikke får gjort ellers.

Å, jeg kjenner så godt igjen den følelsen. Jeg og mannen var på Egon på lørdag, og jeg bestilte meg italiensk pizza som jeg hadde sååå lyst på. Orket så vidt halve, og følte meg som den drittungen som pent skjulte restene under servietten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg kjenner så godt igjen den følelsen. Jeg og mannen var på Egon på lørdag, og jeg bestilte meg italiensk pizza som jeg hadde sååå lyst på. Orket så vidt halve, og følte meg som den drittungen som pent skjulte restene under servietten :fnise:

Hehe, huff ja, ikke spesielt artig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i det siste blitt stolt av meg selv når jeg klare å spise opp maten min :fnise: Spiste en hel baconcheeseburgertallerken på Egon i helga, og følte skikkelig seierglede :ler: Nå hadde jeg jo nesten ikke spist tidligere den dagen, men likevel :sjenert:

Men jeg savner den matgleden jeg hadde før jeg ble gravid, ja. Da ting smakte godt, og man spiste på grunn av smaken, ikke sulten. Nå skjønner jeg mentaliteten til de tynne på supersize vs. superskinny, før forsto jeg bare de feite sin (delvis i alle fall) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har vi vært på ny UL, og fikk se en fin liten baby. Rart hvor mye som har skjedd på de tre ukene siden vi var der sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært på ny UL, og fikk se en fin liten baby. Rart hvor mye som har skjedd på de tre ukene siden vi var der sist ;)

Ikke sant? :) Det er helt herlig. Det særeste syns jeg var å se den lille bevege seg, inni magen min liksom ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant? :) Det er helt herlig. Det særeste syns jeg var å se den lille bevege seg, inni magen min liksom ;)

Ja! Ekstremt rart å se det bevege seg inni der, iallefall så lenge jeg ikke kjenner noe til det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...