Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #1 Del Skrevet 28. april 2004 Hei! Er det noen av dere som vet noe om Noroff-instituttene? Noen som har utdannet seg der?? Vurdere å begynne der til høsten, og lurer på om det er verdt pengene; koster tross alt mye! Er det gode muligheter til å få jobb etterpå, f.eks? Jeg er utdannet ingeniør, men har ikke fått en jobb jeg kan trives med enda, så jeg håper at noen kan gi meg litt "inside" informasjon fra akkurat denne skolen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #2 Del Skrevet 28. april 2004 Det kommer jo selvfølgelig an på hva du skal utdanne deg som da. Jeg har gått på Noroff, men fullførte ikke pga mistrivsel og endel elendige lærere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #3 Del Skrevet 28. april 2004 Det kommer jo selvfølgelig an på hva du skal utdanne deg som da. Jeg har gått på Noroff, men fullførte ikke pga mistrivsel og endel elendige lærere.. Har mest lyst til å søke DAK-studiet eller et av animasjons-studiene.... Hva studerte du, da? Og hvor i landet? Litt kjipt å betale så mye hvis lærerne er dårlige....har hatt nok av det på ingeniørskolen :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #4 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg gikk på multimediadesign i Oslo. Slutta etter et halvt år. Da orket jeg ikke mer.. Sikkert mange med positive erfaringer derfra ( håper jeg) men jeg er ikke en av de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå