belle_ Skrevet 23. september 2013 #21 Skrevet 23. september 2013 Det kommer helt naturlig. Det er jo begrenset hva man kan gjøre også, men for all del, IKKE KRUM RYGGEN! Det ser utrolig usexy ut . Svai og sexy sprett er stikkordet. Selv pleier jeg å holde meg fast i sengekanten så jeg står litt oppreist. Ber han holde meg i håret å holder ofte den ene hånden min på ballene hans og tar på han mens jeg støter litt frem og tilbake. Du kjenner selv når det går så fort at du ikke klarer å støte i takt, da bare lar du han ta styringen ellers kommer dere i utakt og det er fort gjort å få den i rævva. Det er ukult. Haha, nå lo jeg godt! Akkurat det skjedde med oss på lørdag, det var passe ukult og ikke gjøy der og da, jammen hadde jeg vondt dagen etter, og jeg er ikke en person som har noe imot analsex. Men når det er uforberedt, ja da gjør det faen meg vondt
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #22 Skrevet 23. september 2013 syns da ikke det er så ille, jeg føler meg ofte tryggere når mannen viser så mye kontroll Ja med det er deg, og ikke ts. Ts er helt ny i denne situasjonen, og rådet ditt var ikke akkuratt det beste å komme med. Anonymous poster hash: bb3e3...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #23 Skrevet 23. september 2013 syns da ikke det er så ille, jeg føler meg ofte tryggere når mannen viser så mye kontroll Nettopp - DU tenner på kontroll. Fremdeles et fryktelig dårlig råd å gi en usikker nybegynner som såvidt er begynt å utforske egen seksualitet. Anonymous poster hash: 357e7...259 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #24 Skrevet 23. september 2013 Du kan lese en bok eller spille på mobilen f.eks.Anonymous poster hash: 3dc54...f47
Gjest Raindrops Skrevet 23. september 2013 #25 Skrevet 23. september 2013 syns da ikke det er så ille, jeg føler meg ofte tryggere når mannen viser så mye kontroll Skjønner at det er i beste mening, på sett og vis, men hvis hun liker at mannen har kontroll, og han liker å ha kontroll, er det helt sikkert noe de klarer å finne ut av selv med tid og stunder, og ikke noe hun trenger å tenke på når hun allerede er nervøs og usikker på situasjonen
Alja Skrevet 23. september 2013 #26 Skrevet 23. september 2013 Haha, nå lo jeg godt! Akkurat det skjedde med oss på lørdag, det var passe ukult og ikke gjøy der og da, jammen hadde jeg vondt dagen etter, og jeg er ikke en person som har noe imot analsex. Men når det er uforberedt, ja da gjør det faen meg vondt uff, I feel you
Drizzt Skrevet 24. september 2013 #27 Skrevet 24. september 2013 Kanskje ikke det smarteste rådet å gi ei ung ei som skal prøve ut noe hun er usikker på i utgangspunktet.... Anonymous poster hash: 357e7...259 Er det ikke hele poenget å prøve og utforske? Kanskje det er nettopp det TS kommer til å like best? Jeg for min del har funnet ut at jeg føler for forskjellige ting med forskjellige partnere. Enkelte "inspirerer" meg til noe og andre til noe annet. For eksempel å la mannen ha mye kontroll krever at jeg virkelig føler meg trygg på ham at han skal slutte hvis jeg sier det. Slikt finner meg ut ved å prøve forskjellige ting fram til man blir kjent med egen seksualitet.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #28 Skrevet 24. september 2013 Du har blitt lurt...... Anonymous poster hash: 357e7...259 Uhell skjer det også. Jeg er med på analsex, så ingen behøver å lure meg på den måten, og vanligvis gjør det mest vondt for han også når han dæljer hodet inn i et ikke forberedt rumpehull. Jeg pleier å ha hånda på klitten og jokke litt tilbake. Krumme ryggen er kanskje ikke visuelt det beste, men dersom han er litt stor kan det være nødvendig for å unngå at han treffer livmorhalsen. (Jeg har bakovervendt livmor i tillegg.) Er han liten må man svaie mer, så han ikke detter ut. Anonymous poster hash: 1e349...346
Tidus Skrevet 25. september 2013 #29 Skrevet 25. september 2013 Svai ser absolutt best ut fra min vinkel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå