Gå til innhold

sex bakfra?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp fått meg kjæreste, og det er også første gang jeg har hatt sex med noen, så hele opplegget er veldig nytt for meg.:-)

Jeg føler meg veldig trygg på han, men det er liksom bare noen ting jeg lurer på, selv om det meste kommer naturlig.

Når dere blir tatt bakfra? (altså ikke i rompa, men at jenta ligger på alle fire og han er inni kjeden din)
Hva er det dere jenta pleier å gjøre da? bare stå på alle fire?

takk for svar! hilsen en litt uerfaren jente:)

Anonymous poster hash: 57f38...48e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten står jeg på alle fire eller så bøyer jeg overkroppen ned(mer avslappende) med rumpa rett i været og da får han enda bedre utsikt der han står :)

Skrevet

Du kan ta styring selv og "rygge" han inn i deg, eller la han ta styringen. Du kan også reise deg opp og lene deg inntil ham og vugge mer opp og ned. Finn ut hva som føles godt og gjør hva du vil. :)

Anonymous poster hash: ca28b...c3e
  • Liker 1
Skrevet

Mitt største "problem" da jeg var ny for den stilingen, var at det var så lite nært. Men fikk beskjed om å krumme ryggen!

Ble forresten en av favorittene her i heimen fort! ;)

Anonymous poster hash: 02db5...5fe
Skrevet

Du bare gjør det du føler for :)

Som oftes har jeg mer enn nok med å bare holde meg på alle fire, det er ofte veldig godt for meg i den posisjonen. Andre ganger bruker jeg ei hånd på klitten samtidig. Eller om ting går mer i kosetempo kan jeg lure ei hånd bak der og holde om ballene hans litt.

Men bare gjør det du føler for :)

Anonymous poster hash: 357e7...259
Skrevet

Skikkelig svai i ryggen, støt/press kroppen litt tilbake mot hans hver gang han støter inn i deg (de fleste menn liker at jenta deltar litt også, istedetfor å bare ligge/stå og ta imot helt passivt), og bruk evt en hånd til å stimulere klitoris.

Anonymous poster hash: 1458f...e79
Skrevet (endret)

Det kommer helt naturlig. Det er jo begrenset hva man kan gjøre også, men for all del, IKKE KRUM RYGGEN! Det ser utrolig usexy ut :fnise: . Svai og sexy sprett er stikkordet. Selv pleier jeg å holde meg fast i sengekanten så jeg står litt oppreist. Ber han holde meg i håret å holder ofte den ene hånden min på ballene hans og tar på han mens jeg støter litt frem og tilbake.

Du kjenner selv når det går så fort at du ikke klarer å støte i takt, da bare lar du han ta styringen ellers kommer dere i utakt og det er fort gjort å få den i rævva. Det er ukult.

Endret av Alja91
  • Liker 2
Skrevet

ellers kommer dere i utakt og det er fort gjort å få den i rævva. Det er ukult.

Ja. Det er rett og slett ukult :sprettoy:

Skrevet

Ja. Det er rett og slett ukult :sprettoy:

I alle fall når den kommer uforberedt i en fart på 80 km/t i et anspent rumpehull :fnise:

• Liker 1
Skrevet

når jeg leser denne tråden får jeg bare sykt lyst til å bli tatt bakfra selv! Jeg tror jeg er totalt homo.

g 22

Anonymous poster hash: 7ea2b...57e
Skrevet

Det kommer helt naturlig. Det er jo begrenset hva man kan gjøre også, men for all del, IKKE KRUM RYGGEN! Det ser utrolig usexy ut :fnise: . Svai og sexy sprett er stikkordet. Selv pleier jeg å holde meg fast i sengekanten så jeg står litt oppreist. Ber han holde meg i håret å holder ofte den ene hånden min på ballene hans og tar på han mens jeg støter litt frem og tilbake.

Du kjenner selv når det går så fort at du ikke klarer å støte i takt, da bare lar du han ta styringen ellers kommer dere i utakt og det er fort gjort å få den i rævva. Det er ukult.

Det siste jeg bekymrer meg over under sex er nå hvordan jeg ser ut...! :)

Men uansett - problemet med krum rygg er jo ikke hvordan en ser ut, men at vinkelen blir feil og penis lett smetter ut.

• Liker 1
Skrevet

I alle fall når den kommer uforberedt i en fart på 80 km/t i et anspent rumpehull :fnise:

Du har blitt lurt......

Skrevet

Det siste jeg bekymrer meg over under sex er nå hvordan jeg ser ut...! :)

Men uansett - problemet med krum rygg er jo ikke hvordan en ser ut, men at vinkelen blir feil og penis lett smetter ut.

for meg er det i alle fall viktig å ta meg godt ut foran partneren min, noen ganger ser man bare mindre flatterende ut rett og slett.

Skrevet

Ja. Det er ikke noe kult :sjokkert:

Skrevet

Du har blitt lurt......

hahaha, hæ? :fnise: mulig han har prøvd på en spansk en, men det har virket ganske troverdig da det har vært ganske vondt for begge og begge to har ligget å smågrene/ledd og uffet og auet etterpå :grine:

Skrevet

Jeg var borti en fyr som pressa overkroppen min ned, med makt, så jeg ikke kom meg noen sted. det bør du spørre om han kan gjøre med deg;)

Skrevet

Jeg var borti en fyr som pressa overkroppen min ned, med makt, så jeg ikke kom meg noen sted. det bør du spørre om han kan gjøre med deg;)

Kanskje ikke det smarteste rådet å gi ei ung ei som skal prøve ut noe hun er usikker på i utgangspunktet....

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg jukker tilbake og evt. tar over, og gnir meg mot han hvis han er rolig eller tar en pause. Det er også en fin stlling hvis man liker å ta på seg selv underveis. Ellers er det ikke stort annet å gjøre enn å svaie ryggen og se pen ut ;)

Skrevet

Kanskje ikke det smarteste rådet å gi ei ung ei som skal prøve ut noe hun er usikker på i utgangspunktet....

syns da ikke det er så ille, jeg føler meg ofte tryggere når mannen viser så mye kontroll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...