Gjest Gnosis333 Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Skal det bli spennende å se om de pågriper noen for dette eller det viser seg å være oppdiktet. Det er i så fall ikke første gangen... Norske moskeer terrortrueshttp://mobil.tv2.no/nyheter/norske-moskeer-terrortrues-4125833.html
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Skal det bli spennende å se om de pågriper noen for dette eller det viser seg å være oppdiktet. Det er i så fall ikke første gangen... Norske moskeer terrortrueshttp://mobil.tv2.no/nyheter/norske-moskeer-terrortrues-4125833.html Skammelig. Noen idioter har tydeigvis ikke forstått prinsippet av religionsfrihet. Anonymous poster hash: cc285...829 1
Mann 42 Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Jeg syns ikke dette bør være vår måte. Med et par "hederlige" unntak oppfører muslimer i Norge seg relativt sivilisert, og jeg kan ikke riktig se at de har gjort seg fortjent til hverken trusler om at gudshusene deres skal brennes ned eller fornærmelser som pølsebanneret og grisehodet. Generelt er det min mening at dagen da alle disse religionene er borte for alltid, ikke kan komme raskt nok. Men ikke ved terrorisering av folk som i det alt vesentlige oppfører seg ganske skikkelig. Men jeg tipper at som så ofte før, så blir det med praten. Folk som har oppriktige intensjoner om å brenne ned noe, annonserer det ikke på forhånd. Men det er ille nok som det er. 2
Gjest Gnosis333 Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Vel, om dette skjer og det ikke er konstruert på et beleielig tidspunkt. Jeg kritiserer islam mye her om dagen. Jeg mener at dette er feil måte å gjøre det på. Jeg vil råde alle som er sinte og frustrert over islam til å styre unna vold, trusler og pøbelstreker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå