Gå til innhold

Mister øyenvipper :(


Tusseline

Anbefalte innlegg

Jeg har ett problem når det gjelder øyenvippene mine.

Jeg har lenge brukt vippetang ETTER at jeg har påført maskara.

I det siste har vippene mine begynt å "falle" av. Det er områder på "vippekanten" (?) der man bare ser hud, vippene har falt av icon_lol.gif

Kan det ha noe med at jeg bruker vippetang ETTER påføring av maskara?

Noen tips?!? icon_rolleyes.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

jeg bruker ikke vippetang selv, men jeg tror nok det kan være problemet i ditt tilfelle!Det finnes vippetanger som kan brukes etter påføring av maskara, men de fleste anbefales å brukes FØR påføring.

Jeg kan gi deg noen tips for å holde vippene sunne og fine ihvertfall!:)

Det er viktig å ta av maskara hver kveld, og sørg for at den blir tatt ordentlig av.(ingen små rester innerst ved vipperoten.)

Jeg slurvet litt der, og mistet et par øyevipper:(

En annen super ting, er vaselin!Hvis du ikke bruker det fra før, så bør du begynne!Smør vippene inn med vaslin etter sminkefjerning, dette er som balsam for vippene! Mine har ihvertfall blitt lengere, og jeg mister ALDRI øyevipper:)

Ifjor sommer brukte jeg ikke maskara i det heletatt nesten, bare vaselin. Og vippene ble SÅ lange og flotte! Syns de ble mørkere også jeg!Det var skikkelig morsomt og endelig ta på seg maskara igjen og se hvor utrolig lange vippene ble!:)

Håper dette hjalp litt!

-Tanya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, Tanya icon_smile.gif

Jeg brukte vaselin på vippene hver kveld før jeg oppdaget (kanskje noe jeg bare innbillte meg? icon_rolleyes.gif) at vippene ble "slitt".

Jeg kan ta i bruk tipset ditt enda en gang, og se om det funker.

Jeg skulle ønske jeg kunne godt uten mascara i noen måneder. Men i og med at jeg har litt lysebrune vipper, blir ikke det aktuelt.

Hva med permanete øyenvipper, noen som har erfaringer med det? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister øyevipper "ofte" jeg, uten at jeg har reagert på det engang! De vokser jo ut igjen. Vet ikke hvor lang tid det tar før en øyevipp er utvokst igjen, men jeg har stadigvekk øyevipper som vokser ihvertfall.

men det å bruke vippetang etter påføring av mascara (dersom den ikke er spes. laget til det) er kanskje ikke det beste for å beholde vippene. Jeg har ganske lange vipper selv, og etter på føring av mascara, før den tørker, pleier jeg bare å bøye de til litt med en finger... (legger bare fingeren under vippene og bøyer de svakt oppover.)

ang permanent øyefarge (regner med det var det du lurte på?), jeg farget vippene hos frisør før jeg dro til syden i fjor. Det er riktignok ikke permanent, men det blir på i en mnd eller noe sånt. Jeg trengte da ikke å bruke mascara til hverdags. la allikevel på ett strøk om kvelden, for selv om vippene blir mørke, så bli de ikke tykkere, så sånn for velbehaget så la jeg på når jeg skulle pynte meg.

sikkert ikke dumt å bruke noe fuktighet på vippene, tror faktisk du får tak i sort vaselin spes. til vippene. Men aner ikke hvor.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid mistet noen få øyenvipper. Det er bare nå i det siste at de faller av en etter en. Mine vipper har alltid vært nokså fyldige og kraftige, men nå har jeg snart ikke mer øyenvipper igjen jo icon_frown.gif

Beklager, jeg tok feil ang. dette med permanent. Det jeg mente var å sveise på øyenvipper. Noen som har erfaring der? Hva er prisen og hvor lenge varer det? icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg så en annonse hos en eller skjønnhetsalong, der de sveiset på vipper som holdt i ca.fire mnd.Det kostet 400 kr, det er jo veldig rimelig! Det er lenge siden jeg så denne annonsen, men jeg er sikker på at de gjør dette de fleste steder, og før sommeren da det er stor etterspørsel på farging og sveising av vipper, så har de sikkert rimelig pris på det og!

-Tanya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også 400 kr var veldig rimelig. Man får jo så mye igjen for det også icon_wink.gif

Hvor skal jeg henvende meg i slike tilfeller, frisør? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...