AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Del Skrevet 23. september 2013 Han har vært veldig "på" med skriving og på kanten til masing. Vi var med hverandre en gang for 1,5 uker siden ca og hadde sex. Etter det var han like "på" og veldig pratsom. Men nå, etter jeg var hos han i helgen, har han plutselig blitt så "care", og sender kun korte svar. Før pleide han alltid å sende sånn "Åh du er min du" osv helt ut av det blå osv. Nå - ingenting. Hva har skjedd? Er det virkelig mulig å ombestemme seg over natten? Anonymous poster hash: 47130...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2 Del Skrevet 23. september 2013 Svaret på det er vel at ja, det går an. Det kan også hende at det har skjedd noe som har krevd fullt fokus. Se det litt an. Anonymous poster hash: 25766...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #3 Del Skrevet 23. september 2013 Kanskje han bare ville ha sex Anonymous poster hash: 5f499...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 23. september 2013 #4 Del Skrevet 23. september 2013 Kanskje han bare ville ha sex Anonymous poster hash: 5f499...ccb Jeg tror også at det kan være grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 23. september 2013 #5 Del Skrevet 23. september 2013 Bare ute etter sex høres det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #6 Del Skrevet 23. september 2013 Samme har nettopp skjedd meg. Vi var på date 4 ganger, 4 gangen hadde vi sex. Han var veldig på hele veien. Så sa det stopp. Han svarte bare kort på meldinger så jeg gadd ikke ta mer kontakt, tok hintet. Uka etterpå var han på date med en ny dame..... Anonymous poster hash: 25c24...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #7 Del Skrevet 23. september 2013 Hva sa du sist dere hadde kontakt? Var det dårlig sex? Anonymous poster hash: beb62...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #8 Del Skrevet 23. september 2013 "care"? er det ikke en bra ting at han bryr seg da? Anonymous poster hash: 97d8b...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #9 Del Skrevet 25. september 2013 TS Nei altså, etter vi hadde sex første gangen, var han enda mere "på" en ukestid etter. Spammet meg nesten på facebook, og kalte meg ting som "jenta mi, kjæresten min, fina.. osv" Sa at han var ute etter et forhold, og håpet jeg var det og. Han sa ofte at han savnet meg og slike ting. Men før denne helgen, begynte han å bli litt "care" på meldinger osv, og da jeg møtte han i helgen var det fint igjen. Helt til jeg dro, da han fortsatt er "care". Om jeg ikke snakker til han i det hele tatt en dag, kan han skrive til meg, men denne samtalen blir kort. Jeg dro på sykehuset i går pga, skade. Da sendte han meldinger hele tiden igjen, sa han tenkte på meg, jenta mi, blabla. Men i dag, er han litt care igjen. Men sendte bilder av seg selv rett etter dusjen vel og merke. hee hee. jeg skjønner han bare ikke, jeg spurte også om han fortsatt var interessert, da svarte han jo ja, men hva vet vel jeg? det er bare ikke helt det samme Anonymous poster hash: 47130...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 25. september 2013 #10 Del Skrevet 25. september 2013 Han tar seg sikkert opp igjen neste gang han vil ha sex. Eventuelt får han ikke tilsvar av samme type som det han gir? Hva svarer du på drøssevis av nuzzenuzz og jenta-mi-meldinger? Kanskje han blir lei seg dersom du ikke svarer med kozebamzen-min-meldinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 25. september 2013 #11 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg synes egentlig han bare høres ut som en mann jeg. Han vet han har deg og derfor trenger han ikke bruke masse tid på å få deg interessert lenger. Han sendte jo søte meldinger når du var på sykehuset og han sender fortsatt meldinger selvom de er det du kaller "care".. Se det ann litt du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:02 #12 Del Skrevet i går, 20:02 Var det første gangen dere hadde sex? Ble det avsluttet? Anonymkode: b805f...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå