Gå til innhold

Har denne person en flott kropp ?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er 173 cm

Anonymous poster hash: 181cd...2a3

Då er ho kanskje vel stor i mine auga.

• Liker 1
Skrevet

Stygt undertøy og ALT for mye photoshop på huden. Ellers flott dame.

Anonymous poster hash: 4809e...e73
Skrevet

Den Bhen var ihvertfall helt krise og ødelegger hele inntrykket av hvordan kroppen ser ut.

Skrevet

Vel du vet hvordan personer er. Vist man ikke ser ut som et skjelett så er man feit

Anonymous poster hash: 181cd...2a3

Og er man tynn er man anorektiker, er man slank er man skjellet og sånn går no dagene! Det er også over min fatte evne men sånn er det vist på kg

Anonymous poster hash: c444f...beb

• Liker 2
Skrevet

Synes hun var for tykk til å ha en flott kropp-

Anonymous poster hash: baae0...162

Da må du få deg briller eller kontaktlnser... eller mest sannsynlig gjøre noe med virkelighetsoppfattningen din. Denne flotte og attraktive kvinnen er ikke tykk. Vil kalle henne slank/tynn. Og deilig :)

Skrevet

Nå kom det ikkje så godt fram kor høg vedkomande er. Men sett at denne både var 150 cm høg, jomfru, og interessert i meg, så hadde det vore temmeleg perfekt. Men dess høgare/større ho er, dess mindre må låromkrins/rumpebreidd/hoftevidd/puppestorleiken vera, samanlikna med resten av kroppen. Elles blir ho for feit.

Huff og huff, hev du framleis ikkje mista uskulda. Staketten?

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde pult ho anyday :)

Anonymous poster hash: 95bee...b86
Skrevet

Jeg tror mange her sier at hun er for stor på grunn av de første bildene som ble postet av henne. Er noe med vinkelen og BH'en som gjør at hun ser veldig mye større ut enn det hun er. Jeg syntes også hun var litt for lubben etter å ha sett de første bildene, men så ble de andre bildene av henne postet og da ser man jo at hun har en slank og fin kropp :) (Og absolutt ikke for stor)

Skrevet

Hun var ikke wow! nei. Hun var helt normal... men tror de fleste menn hadde likt henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...