Gå til innhold

Kunne du ha prostituert deg?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Hvis jeg kunne velge fyren, eller liker personen tilbudet kommer fra og prisen var god? ja.... Er'kke noe å lure på. Jeg er ikke avhengig av følelser for å ha sex. Kunne godt ha dårlig sex også jeg for f.eks. hundre tusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med mysan. Jeg hadde f.eks. ikke tenkt meg om to ganger dersom jeg ble tilbudt 1 million dollar for å ha sex med Robert Redford. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg likte mannen det gjaldt, så kunne jeg, under visse omstendigheter, tatt betaling for sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg har både mann og barn ville jeg ikke gjort det. Men da jeg var singel og uten barn så hadde jeg nok takket ja om prisen og mannen var bra nok.

Jeg og. Men det hadde blitt dyrt for ham :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har fått flere tilbud. Inntil 3000 kr timen. Har likevel aldri prostituert meg. Som alenemamma med jobb i helsevesenet trenger jeg den ekstra inntekten. Det er lett tjente penger, og bedre økonomi ville gitt færre økonomiske bekymringer i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena
Ja.

14 dager for 100 000 kr, hadde ikke nølt.

Eg spurte nett min kamerat om dette og han sa "JA, sjølvsagt! Ville ikkje du?"

Er det slik at gutar kan liggje med ei tilfeldig jente (ansett utseende) ta i mot betaling og gjennta dette i 14 dagar utan å føle seg "skitten" eller "brukt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Dersom eg ikkje hadde hatt kjæreste, og ein flott mann hadde vore villig til å betale meg 100 000,- for å ta meg med på luksusferie hadde eg kanskje vurdert det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eg spurte nett min kamerat om dette og han sa "JA, sjølvsagt! Ville ikkje du?"

Er det slik at gutar kan liggje med ei tilfeldig jente (ansett utseende) ta i mot betaling og gjennta dette i 14 dagar utan å føle seg "skitten" eller "brukt"?

selvfølgelig!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var single og tilbudet var godt nok (og mannen var ok) kunne jeg nok vurdert å ta penger for sex.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spectator

Kravet til mannen, synker nok proporsjonalt med at beløpet øker. Men det er jo fint å kunne bruke noen vikarierende argumenter, for å legitimere saker og ting... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Oscar Wilde:

Han: Kunne du hatt sex med meg for ett tusen pund?

Hun: Det kan vel hende...

Han: Kunne du hatt sex med meg for seks pence?

Hun: Hva? Hva slags kvinne tror du egentlig jeg er?

Han: Vi vet hva slags kvinne du er, vi bare krangler om prisen.....

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okay,

hvis du er singel og seksuelt frigjort :wink: og si du uansett hadde hatt tre fire menn du fast hadde sex med, flotte, kjekke, rike og hyggelige menn.

Det er ikke så annerledes enn luksusprostitusjon bare at du tjener masse penger og får fine ting tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...