Gå til innhold

For et kjedelig forum.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Antar at det er fordi jeg tror at misjonærer ikke gjør særlig eksperimentelt. Sex er ikke bare for å lage barn... , men også for kjærlighet, lek, drifter, dvs. misjonærer er akkurat som de fleste andre ;)

Jeg tillot meg å korrigere det du skrev.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg må forøvrig avvise at KG er noe kjedelig forum. Iallfall ikke for meg. Jeg har vært mye her inne, og mange debattanter , ikke minst Arabella, setter jeg veldig pris på. :)

Redigert: Seksualitet blir allikevel littegrann for lite for meg, jeg tar med meg Samliv og relasjoner og Aktuelle saker i tillegg. Hvis jeg henger her litt så ønsker jeg litt mer aktivitet enn bare denne på seksualitet .

Endret av I Grosny
Skrevet

Jeg må forøvrig avvise at KG er noe kjedelig forum. Iallfall ikke for meg. Jeg har vært mye her inne, og mange debattanter , ikke minst Arabella, setter jeg veldig pris på. :)

Tusen takk, og like så :).

Skrevet

Nei du,hvis man ønsker å lese tekster om sex med horer,voldtekter og ymse saker så er nok det bedre å finne et forum med flest menn......

Anonymous poster hash: 3797f...e93

Kred til deg for at du misforstår, eventuelt feiltolker med vilje.

Skrevet

Det er så utrolig mange trolletråder i sexforumet, og da blir det ikke så interessant å henge her.

Skulle ønske de tenåringsguttene fant seg noe annet å gjøre.

Anonymous poster hash: f886d...9e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...