Gjest Eurodice Skrevet 24. september 2013 #21 Skrevet 24. september 2013 Antar at det er fordi jeg tror at misjonærer ikke gjør særlig eksperimentelt. Sex er ikke bare for å lage barn... , men også for kjærlighet, lek, drifter, dvs. misjonærer er akkurat som de fleste andre Jeg tillot meg å korrigere det du skrev.
I Grosny Skrevet 24. september 2013 #22 Skrevet 24. september 2013 (endret) Jeg må forøvrig avvise at KG er noe kjedelig forum. Iallfall ikke for meg. Jeg har vært mye her inne, og mange debattanter , ikke minst Arabella, setter jeg veldig pris på. Redigert: Seksualitet blir allikevel littegrann for lite for meg, jeg tar med meg Samliv og relasjoner og Aktuelle saker i tillegg. Hvis jeg henger her litt så ønsker jeg litt mer aktivitet enn bare denne på seksualitet . Endret 24. september 2013 av I Grosny
Gjest Eurodice Skrevet 24. september 2013 #23 Skrevet 24. september 2013 Jeg må forøvrig avvise at KG er noe kjedelig forum. Iallfall ikke for meg. Jeg har vært mye her inne, og mange debattanter , ikke minst Arabella, setter jeg veldig pris på. Tusen takk, og like så .
Gorgonzola Skrevet 24. september 2013 #24 Skrevet 24. september 2013 Nei du,hvis man ønsker å lese tekster om sex med horer,voldtekter og ymse saker så er nok det bedre å finne et forum med flest menn......Anonymous poster hash: 3797f...e93 Kred til deg for at du misforstår, eventuelt feiltolker med vilje.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #25 Skrevet 24. september 2013 Det er så utrolig mange trolletråder i sexforumet, og da blir det ikke så interessant å henge her. Skulle ønske de tenåringsguttene fant seg noe annet å gjøre. Anonymous poster hash: f886d...9e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå