AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Ærlig talt. Tør dere bare snakke om konform og politisk korrekt sex? Alt som er utenfor "andedammens" regler, blir møtt med moralens løftede pekefinger. Er dette en bibelgruppe, eller er det et sex forum? Jeg bare spør. Anonymous poster hash: 0eb4d...f60 3
Gjest Geesus Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Bare å starte tråder om det du vil snakke om det. 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Bare å starte tråder om det du vil snakke om det. Ok. Anonymous poster hash: 0eb4d...f60 1
Staketten Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Bare å starte tråder om det du vil snakke om det. Sa misjonæren sjølv. 1
Doktor Peterson Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Nei, det er ikke en bibelgruppe, dette er en koranskole
Gorgonzola Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Ærlig talt. Tør dere bare snakke om konform og politisk korrekt sex? Alt som er utenfor "andedammens" regler, blir møtt med moralens løftede pekefinger. Er dette en bibelgruppe, eller er det et sex forum? Jeg bare spør. Anonymous poster hash: 0eb4d...f60 Hallo! Det er kvinneguiden, hva hadde du forventet deg? Når begynte kvinner å snakke åpent og generelt om røff sex, heftige fantasier og blottstille egne skitne drømmer?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Ærlig talt. Tør dere bare snakke om konform og politisk korrekt sex? Alt som er utenfor "andedammens" regler, blir møtt med moralens løftede pekefinger. Er dette en bibelgruppe, eller er det et sex forum? Jeg bare spør. Anonymous poster hash: 0eb4d...f60 Dette er et sexforum som er et underforum av et større forum - så da blir tonen og innbyggerne noe annerledes enn på rene sexforum. Og hvordan et spørsmål eller problemstilling blir formulert har også veldig mye å gjøre med hvordan den blir møtt. Det er akkurat nå et par aktive tråder om bdsm som er helt fri for fordømming og moralske pekefingre - og bdsm er vel ikke akkurat "politisk korrekt sex". Anonymous poster hash: 0e982...f58 1
I Grosny Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Sa misjonæren sjølv. Misjonærer kan noe om sex, og er vel berømte for en av våre mest brukte sexstillinger.
Gjest Eurodice Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 Misjonærer kan noe om sex, og er vel berømte for en av våre mest brukte sexstillinger. Hvorfor kalles denne intime, nære, deilige stillingen misjonærstilling? Hva er opprinnelsen?
I Grosny Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 (endret) Hvorfor kalles denne intime, nære, deilige stillingen misjonærstilling? Hva er opprinnelsen? Jeg tror den kommer fra senga. Misjonærer hadde vel senger med gode madrasser der det var godt å ligge slik, mens urbefolkningen kanskje mest gjorde det stående fra baksiden, en posisjon som er lettvin å få til i terrenget , og hvor som helst. Misjonærene gjemte seg muligens ofte på soverommet i hyrdestunder, og der var det jo seng. Endret 23. september 2013 av I Grosny
Gjest Eurodice Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 Jeg tror den kommer fra senga. Misjonærer hadde vel senger med gode madrasser der det var godt å ligge slik, mens urbefolkningen kanskje mest gjorde det stående fra baksiden, en posisjon som er lettvin å få til i terrenget , og hvor som helst. Misjonærene gjemte seg muligens ofte på soverommet i hyrdestunder, og der var det jo seng. Fantasifullt, men ikke særlig plausibelt . Nå har jeg googlet og funnet det ut, at det rett og slett beror på en misforståelse av Kinsey. 1
Gjest Raindrops Skrevet 23. september 2013 #12 Skrevet 23. september 2013 Hallo! Det er kvinneguiden, hva hadde du forventet deg? Når begynte kvinner å snakke åpent og generelt om røff sex, heftige fantasier og blottstille egne skitne drømmer?
Gjest Gunfreak Skrevet 23. september 2013 #13 Skrevet 23. september 2013 Please, du er så barnevennlig at du kunne vært programleder på barnetv på nrk. 1
Gjest Raindrops Skrevet 23. september 2013 #14 Skrevet 23. september 2013 Please, du er så barnevennlig at du kunne vært programleder på barnetv på nrk. Haha, rette kuken som spruta, med alle dine faktainnlegg ser jeg lett for meg deg i denne rollen 3
Gjest Gunfreak Skrevet 23. september 2013 #15 Skrevet 23. september 2013 Haha, rette kuken som spruta, med alle dine faktainnlegg ser jeg lett for meg deg i denne rollen jeg kan mye rart, men jeg kan ikke formidle det på barnevennlig måte, enten det er snakk om blod gørr og pining, eller mennesker som bytter kroppsvesker med hverandre! Min versjon av den videoen der ville hatt 27 års grense, og jeg håper egentlig de fleste 27åringer vet hvordan slikt funker, så da er det hele litt tafatt.
Gjest Raindrops Skrevet 23. september 2013 #16 Skrevet 23. september 2013 jeg kan mye rart, men jeg kan ikke formidle det på barnevennlig måte, enten det er snakk om blod gørr og pining, eller mennesker som bytter kroppsvesker med hverandre! Min versjon av den videoen der ville hatt 27 års grense, og jeg håper egentlig de fleste 27åringer vet hvordan slikt funker, så da er det hele litt tafatt. Aw, det tviler jeg på, i mine øyne er du en av de mest uskyldsrene her inne. Men slutt på avsporing, det var ikke så interessant, og mer ment som en spøk til osten fra min side
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #17 Skrevet 23. september 2013 Ærlig talt. Tør dere bare snakke om konform og politisk korrekt sex? Alt som er utenfor "andedammens" regler, blir møtt med moralens løftede pekefinger. Er dette en bibelgruppe, eller er det et sex forum? Jeg bare spør. Anonymous poster hash: 0eb4d...f60 Stikk motsatt oppfatning. Sære ting legges ut, og folk iler til og bekrefter at dette er noe alle gjør, hvis ikke er de pripne. Tror aldri et slikt forum kan bli representativt. Anonymous poster hash: 4ba29...286 2
Doktor Peterson Skrevet 24. september 2013 #18 Skrevet 24. september 2013 Hvorfor kalles denne intime, nære, deilige stillingen misjonærstilling? Hva er opprinnelsen? Antar at det er fordi misjonærer ikke gjør særlig eksperimentelt. Sex er for å lage barn...
I Grosny Skrevet 24. september 2013 #19 Skrevet 24. september 2013 Fantasifullt, men ikke særlig plausibelt . Nå har jeg googlet og funnet det ut, at det rett og slett beror på en misforståelse av Kinsey. Nå har jeg googlet det også http://p3.no/juntafil/hvorfor-heter-det-misjon%C3%A6rstillingen/ Mitt innlegg var forøvrig basert på litt mangelfull hukommelse fra ett radioinnslag, og mangelfull hukommelse kan lage litt fem fjær i høna problematikk. Men jeg er ganske sikker på at de snakket om at de innfødte brukte bakfrastillinger, og jeg har selv erfart at misjonærstilling er problematisk ute i skogen, men fin i ei myk eng.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #20 Skrevet 24. september 2013 Hallo! Det er kvinneguiden, hva hadde du forventet deg? Når begynte kvinner å snakke åpent og generelt om røff sex, heftige fantasier og blottstille egne skitne drømmer? Nei du,hvis man ønsker å lese tekster om sex med horer,voldtekter og ymse saker så er nok det bedre å finne et forum med flest menn......Anonymous poster hash: 3797f...e93 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå