Gå til innhold

Dørvakter.......

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kan skjønne det noen ganger kan være vanskelig å se hvem som er for full eller ikke. Noen er jo hyper og høylytte av natur, og kan virker drita. MEN når jeg blir nektet inngang pga jeg liksom er for full når jeg er sjåfør, så blir det litt teit synes jeg. Hadde ikke drukket noen ting.

Jeg gikk helt normalt bort til utestedet (akkurat som jeg ville gått til en butikk eller et senter midt på dagen) og dørvakten sa bare "STOPP" idet jeg skulle gå inn. Hæ meg?? :huh:

Jeg kom ikke inn. Han kunne se på meg at jeg var for full. "Ta deg heller en runde du lille venn." Javel? Dust.

Har også blitt kastet ut noen få ganger pga jeg liksom har vært waisted selv om jeg overhode ikke har vært det og oppført meg pent. Jadda :rolleyes:

Endret av smalls
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vektere er de som ikke greide å bli politi.

Dørvakter er de son ikke en gang greide å bli vektere.

Anonymous poster hash: fde58...213
  • Liker 1
Skrevet

Nådet... Begge yrkene er vanlig ved siden av studier og som bijobb.

• Liker 1
Skrevet

Hva er greia med dem? Noen av de ser jo ut som om de er halvbola, mens andre igjenn ser nogenlunde normale ut, selv har jeg ikke blitt sluppet inn på 2 steder fordi jeg var for full (Jeg kjørte bil)

Og hvorfor spør de hvordan formen er? Hva forventer de egentlig, at folk skal si ''Nei formen den er egentlig helt forjævlig den''

Anonymous poster hash: c95d9...cad

De vil ikke ha inn folk som er for full fordi at de som er veldig fulle pleier å være de som lager bråk.

Anonymous poster hash: 2c3cf...6a4

Skrevet

Noe dørvakter burde egentlig holdt på med noe annet, men samtidig sikkert veldig krevende. Tror heller ikke akkurat at det er lett å finne noen som er dyktige.

BTW er det slik at de som får jobb som dørvakt må ha attest fra politiet?

Anonymous poster hash: 058d7...9a9

Du må ha plettfritt rulleblad, så da må du nok ha attest ja.

Skrevet

Anonymous poster hash: fde58...213

Du vet at dørvakter er som oftest vektere også?

Mange jobber som vekter (og da ofte dørvakt i helgene også) i ett år eller to for så å ta politihøyskolen etterpå, så det du sier er bare tullball :P

Skrevet

en dørvakt skal være der med tanke på sikkerhet, og ser ann folks gemytt like mye som alder og edrulighet.

Noen har holdningsproblemer, det er det lite tvil om. Men jeg synes bransjen har ryddet opp i egene rekker de siste årene.

For de som er seriøse;

Ble uteksaminert fra Handelshøyskolen BI
Universitet/høyskole — Security & Risk Management
Security Management

Skrevet

Det er veldig stor forskjell utifra egen erfaring, men merker som oftest at de slipper inn jenter uansett hva.
Var ute i Trondheim - kjæresten min var sjåfør og edru, jeg og venninna mi var sørpefulle og klarte så vidt å holde oss oppe - men vi slapp inn, mens typen fikk beskjed om å "ta seg en runde"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...