Gå til innhold

Hva er det som feiler meg?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jeg i ,,han kommer nok til å angre,, fasen... Slettet nr hans sånn at jeg ikke kan sende mld :D

Dagens fangst....

Ts

Anonymous poster hash: 89b01...7b5

post-37809-0-76228100-1380024039_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde samme opplevelse med en ex, og det har ført til at jeg er veldig skeptisk til de som blir alt for intense alt for tidlig. Jeg tror disse mennene forelsker seg i forelskelsen og det kanskje ikke er like farlig hva slags dame de har fått seg før nyforelskelsen er over. Du må bare tenke at dette er hans problem og at du vil bli mye mer lykkelig med en som elsker deg for den du er.

En person som blir altfor intens og deeply in love før han faktisk kjenner deg skikkelig, er 99 % sikkert også en person som like raskt går lei - reelt sett ikke har særlig dybde i følelsene sine.

Blir sånn fra 0 til 100 opplegg.

Generelt er jeg utrolig skeptisk til folk som har en sånn atferd "følelsesregister" og syns det er merkelig at ikke flere ser dette som en varsellampe kontra "åh, han elsker meg så høyt :strix: ".

• Liker 1
Skrevet

I dag er det helt krise... Han gjorde det slutt akkuratt i denne tiden for en uke siden. Angst og vondt i hele kroppen :(

Har ikke kontaktet ham i det hele tatt og det er bare å holde ut :(

Ts

Anonymous poster hash: 89b01...7b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...