AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Ble dumpet, igjen! Han var stormforelsket i meg, gjorde at jeg følte meg som verdens heldigste kvinne. Skrev god morgen og god natt mld hver dag i 6 mnd. Sa at han elsket meg over alt på jorden. Og for 3 dager siden han gjorde det slutt. Han mistet følelsene for meg gradvis og ser ingen fremtid sammen med meg. Dette er 2. gang jeg blir dumpet pga de ser ikke fremtid sammen med meg! Og finner seg en ny etter kort tid. Jeg er i 30 årene, har et barn fra før, har fast jobb, ryddig, elsker å lage mat og har mange venner. Ser ikke hvorfor er jeg ikke god nok hvorfor ingen ser fremtiden sammen med meg. Kanskje pga jeg er for åpen og ærlig? Sterk og selvstendig? Jeg sie det jeg mener, men brutalt ærlig er jeg ikke. Sårer ikke folk og prøver å gjøre alt for de jeg er glad i . Nå er jeg i dyp sorg og sitter her med tusen spørsmål. Hvorfor er jeg ikke bra nok...?Anonymous poster hash: 89b01...7b5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Spør vennene dine og xene, vi kan ikke vite det. Anonymous poster hash: 31c5d...39b 1
spegel Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Kan det være at du "krever" mye? At ting blir veldig intenst på veldig kort tid? Tenker på disse sms`ene, elsker deg osv.... At forholdene dine ubevisst og uten intensjoner fra dere kanskje blir litt "mye"? Deilig en stund, men når den værste forelskelsesrusen dabber av, så føles det kanskje som om luften har gått ut av ballongen, hvis du forstår? Jeg tror menn i større grad en kvinner, føler at slikt kan bli litt kvelende, over tid. Ta ting sakte i starten av forholdene dine, er mitt råd. La mannen bli godt kjent med deg, og bli like godt kjent med han. Så vet dere hvem dere er, og hva dere kan forvente.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Tror ikke jeg krever for mye. Det var jo han som begynte med meldingene og det var han som var intens og det var han som spurte om vi skal bli sammen. Han sa at han elsket meg etter 2 mnd og at jeg er drømmedamen. Og nå 6 mnd etter sitter jeg alene. Han dumpet meg ut av det blå. Det må jo være at jeg er et monster som er skapt til å være alene. Alle sier at jeg er pen, smart,morsom. Men det er tydeligvis noe som feiler meg ts Anonymous poster hash: 89b01...7b5
Gjest Gresshoppesang Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Det som er feil med deg akkurat nå, er at du synes synd i deg selv. Hvorfor leter du etter feilen hos deg, i stedet for å bare akseptere at du ikke var rett dame for denne mannen? Det betyr da slett ikke at det er noe FEIL med deg. 9
Hecubaa Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Selv om ting har gått skeis med kjærligheten før så er alle forhold forskjellige og denne gangen var det kanskje han som det feilte noe? Det virker jo som om han ble veldig ivrig og at han kanskje dermed intensiverte ting såpass at han selv ble skremt og det kan jo være et trekk ved han som du uansett ikke hadde fått gjort noe med.. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Jeg bare angrer at jeg stolte ikke på magefølelsen min. Han sa at han elsker meg etter 1 mnd. Alt virket på en måte ,,falsk,, og innøvd. Gaver på døren, sjokoladehjerter, blomster. Magefølelsen prøvde å fortelle meg at det er noe som ikke stemmer helt og jeg følte meg ikke elsket. Hadde følelsen at han var mer forelsket i min sprudlende personlighet og at jeg er positiv og glad hele tiden. Da kom jeg plutselig i en vanskelig periode... Var ikke den sprudlende og glad dame, men sliten og trengte hans støtte. Jeg kom meg opp igjen og ble den samme dame han forelsket seg i.(hans ord). Men da var det for sent. Han sa at vi er veldig forskjellige og at han vil heller være alene enn å være sammen med meg. Dagen etter ble eksen hans singel og. Føler at jeg har vært bare rebound og ingenting mer. Det gjør j... vondt. ts Anonymous poster hash: 89b01...7b5
kaliina Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Jeg bare angrer at jeg stolte ikke på magefølelsen min. Han sa at han elsker meg etter 1 mnd. Alt virket på en måte ,,falsk,, og innøvd. Gaver på døren, sjokoladehjerter, blomster. Magefølelsen prøvde å fortelle meg at det er noe som ikke stemmer helt og jeg følte meg ikke elsket. Hadde følelsen at han var mer forelsket i min sprudlende personlighet og at jeg er positiv og glad hele tiden. Da kom jeg plutselig i en vanskelig periode... Var ikke den sprudlende og glad dame, men sliten og trengte hans støtte. Jeg kom meg opp igjen og ble den samme dame han forelsket seg i.(hans ord). Men da var det for sent. Han sa at vi er veldig forskjellige og at han vil heller være alene enn å være sammen med meg. Dagen etter ble eksen hans singel og. Føler at jeg har vært bare rebound og ingenting mer. Det gjør j... vondt. ts Anonymous poster hash: 89b01...7b5 Sku nesten tro vi hadde vært borti samme fyr. Ekstast samme skjedde med meg, ble slutt i sommer. Gjør like forbanna vondt enda
jita Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Jeg hadde samme opplevelse med en ex, og det har ført til at jeg er veldig skeptisk til de som blir alt for intense alt for tidlig. Jeg tror disse mennene forelsker seg i forelskelsen og det kanskje ikke er like farlig hva slags dame de har fått seg før nyforelskelsen er over. Du må bare tenke at dette er hans problem og at du vil bli mye mer lykkelig med en som elsker deg for den du er. 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Sku nesten tro vi hadde vært borti samme fyr. Ekstast samme skjedde med meg, ble slutt i sommer. Gjør like forbanna vondt enda Uffda:( håper det går fort over...Stor klem Vi spiste sammen, gledet seg til å se film,men han virket sliten. Jeg spurte om han trenger en pause for å ,,komme seg opp,,.han sa at han trengte ikke pause fra meg. Der fikk jeg plutselig en vond følelse i magen og spurte om han hadde kanskje mistet følelsene for meg. Han så på meg og svaret var JA. Da begynte han å hylgrine og hele min verden raste sammen. Jeg trøstet ham! Sa at sånne ting skjer, men hadde mest lyst å skrike. Han gikk hjem od knakk jeg sammen. Føler at jeg dør innvendig, gisper etter luft i perioder og griner meg i søvn... Han var jo min trygghet,mitt alt... Vet at det går over og at jeg må komme meg videre.... Anonymous poster hash: 89b01...7b5
RetroGirl Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 Det er ikke mange man faktisk passer sammen med,så du får se på det slik at ingen av de var den rette. Han dukker nok opp skal du se
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #12 Skrevet 23. september 2013 Du trøstet han? ja ja Anonymous poster hash: 5e851...660
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #13 Skrevet 23. september 2013 Du trøstet han? ja ja Anonymous poster hash: 5e851...660 Det var jo vel automatisk reaksjon av en person som eier empatiAnonymous poster hash: 89b01...7b5 2
Nettinettet Skrevet 23. september 2013 #14 Skrevet 23. september 2013 (endret) Jeg tror det er veldig viktig å kunne nyte den første stunden selv om man vet at det handler om en forelskelse i forelskelsen og ikke i personen man er. Man bør utnytte den tiden til å sette pris på det den andre gjør for en, men samtidig vise personen hvem man er og hvilken verdi man har. Dette handler ikke om at du ikke er bra nok TS, det handler nok mer om hvilke behov han har hatt og hvilke behov du har. Når han så den andre siden av deg, ble han nok litt betenkt og så ville han nok kanskje helst være sammen med eksen desverre. Endret 23. september 2013 av Nettinettet
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #15 Skrevet 23. september 2013 Ts igjen Verste sjokket er over... Prøver å tenke pa alt det negative ved ham og det hjelper. Savner ungene hans og... 2 herlige barn som jeg er veldig glad i. Men sånn er livet. Han brydde seg ikke om hvordan sønnen min skal reagere og bare forsvant.... Hvordan fortelle det til barnet ? At han får aldri se ham igjen ?Anonymous poster hash: 89b01...7b5 2
Red-Ruby Skrevet 23. september 2013 #16 Skrevet 23. september 2013 Tror ikke jeg krever for mye. Det var jo han som begynte med meldingene og det var han som var intens og det var han som spurte om vi skal bli sammen. Han sa at han elsket meg etter 2 mnd og at jeg er drømmedamen. Og nå 6 mnd etter sitter jeg alene. Han dumpet meg ut av det blå. Det må jo være at jeg er et monster som er skapt til å være alene. Alle sier at jeg er pen, smart,morsom. Men det er tydeligvis noe som feiler meg ts Anonymous poster hash: 89b01...7b5 Min første tanke når jeg leser dette er hva feiler det denne mannen? Hvilken voksen person sier at han elsker noen etter kun en mnd, sier at han ser en fremtid med henne, til han bare noen mnd senere innser at du ikke er noe for han, fordi du trengte støtte en periode?? Han høres ikke ut som en voksen og moden person ihvertfall. Hva som feiler deg? ingenting kjære deg! Ikke slutt å være det positive og glade menneske du er og ikke la han ta det fra deg! Det bare funket ikke denne gangen 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #17 Skrevet 23. september 2013 Tusen, tusen takk for alle kommentarene. Det betyr mye for meg. Han tok kontakt med meg på sukker pga han så bilde av meg her på kvinneguiden( og leste noen av mine innlegg). Det var jo ihvertfall det han sa. Kanskje han leser dette og ... men det bryr jeg meg ikke så mye om. Denne gangen velger jeg å være anonym. Dagen i dag gikk i bakingen og happy musikk på spotify. TsAnonymous poster hash: 89b01...7b5
Staketten Skrevet 23. september 2013 #18 Skrevet 23. september 2013 (...) har fast jobb, ryddig, elsker å lage mat og har mange venner. (...) Hvorfor er jeg ikke bra nok...?Anonymous poster hash: 89b01...7b5 Jo visst kan du bli bra nok! Berre gå ned femten til tjuge år i alder, og så er det berre å koma til meg.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #19 Skrevet 23. september 2013 Jo visst kan du bli bra nok! Berre gå ned femten til tjuge år i alder, og så er det berre å koma til meg. 10-15 år gammel, nei takk Anonymous poster hash: 89b01...7b5
Staketten Skrevet 23. september 2013 #20 Skrevet 23. september 2013 10-15 år gammel, nei takk Anonymous poster hash: 89b01...7b5 Eg skal i allefall ikkje klage.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå