AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #21 Skrevet 21. september 2013 Tenker ikke noe spesielt. Er syk selv, ikke bipolar, og dømmer ikke folk ut i fra hvilken diagnose de har da jeg vet at personer med samme diagnose kan være veldig forskjellige. Anonymous poster hash: 16a7a...d16
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #22 Skrevet 21. september 2013 Jeg tenker da at man har en psykisk diagnose som gjør deg ustabil. Hold det for deg selv du eller så vil folk dømme deg. Eks. om du blir sint eller lei deg er det stor sannsynlighet for at folk ser på det som en reaksjon av sykdommen din og ikke at du kanskje føler deg urettferdig behandlet eller har opplevd noe som gjorde deg trist. Anonymous poster hash: 5bca4...e64
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #23 Skrevet 23. september 2013 Er bipolar selv, er delvis åpen - ikke på jobb, men med nærmeste venner og familie. tror ikke folk flest vet om alle de ulike typene av bipolaritet som fins. Jeg har f.eks. ikke maniske perioder, men hypomane - dvs. svakere, hvor jeg bare får økt arbeidskapasitet, mer kreativitet, litt shoppegalskap og masse energi. Men ikke i mengder som gjør at folk reagerer. Det er depresjonene som er sterkest hos meg. MEN, jeg jobber fullt, er velfungerende og har medisiner som virker. Anonymous poster hash: 53ca7...297
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå