Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #1 Del Skrevet 11. juni 2002 Er oppe i en litt kinkig situasjon. Kjæresten min og jeg har ikke gått ut offisiellt enda selv om vi har vært mer eller mindre sammen den siste måneden eller så... Han brøt ut av et forhold rett over påske, og for å gjøre kaoset komplett ble han og ex'en foreldre i vinter. Det hører med til historien at barnet ikke var planlagt, men han forguder datteren samtidig som forholdet til moren hennes var mer eller mindre over da hun ble gravid. Og ja, det var delvis pga meg. Jeg har kjent ham i mange år, men pga studiesituasjonen vår fikk vi mye nærmere kontakt for halvannet-to år siden. Det er veldig viktig for meg å få fram at det aldri skjedde noe mellom oss, fysisk, før det ble slutt med ex'en hans. Så situasjonen pr akkurat nå er: han har gått fra henne, hun er knust fordi hun vil ha ham og de har barn på halvåret sammen. Og så kommer jeg. Jeg vil ligge lavt en stund til, pga av henne og ikke minst babyen - men samtidig....jeg er så forelska i han at jeg holder på å gå på veggen........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #2 Del Skrevet 11. juni 2002 hei du nei, dette er nok ikke lett nei... jeg tror nok du bør ligge lavt litt til. men du bør også ta en prat med han. vil han prøve å ordne ting med eksen sin eller er det deg han vil ha? vil han ha deg, så tror jeg nok du kan komme frem. det er jo ikke din feil at hans eks er knust pga bruddet! ta en prat med han du, og se om det er noe å satse på. er det det, så kom fram. ber han deg om å ligge lavt, må du bare finne ut av det selv. er det verdt å vente på eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #3 Del Skrevet 11. juni 2002 Han er veldig klar på at det er meg han vil ha, det er JEG som ønsker å ligge lavt. Jeg er sikker på ham og hans følelser for meg, men ønsker også å vise ex'en respekt og særlig med hensyn til at det er et barn med i bildet. Dersom 'vi' kommer til å vare (og det både tror og håper jeg) er det viktig for meg at ikke bare han fungerer sammen med henne men at også jeg skal kunne ha et godt forhold til henne... Og det aner meg at dette ikke er det beste utgangspunktet. Jeg vet bare ikke hvor lenge jeg skal vente. Nå er det jo ikke så lenge siden vi 'tok steget ut', og ja, jeg vil vise hensyn men hvor lenge skal/bør jeg vente??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2002 #4 Del Skrevet 14. juni 2002 Ikke det beste utgangspunktet for ett forhold. Men alt kan gå. Er du sikker på at det er deg han vil ha? Viser han det tydelig? Tenk deg om. Det er lette ord å si, men hva mener han egentlig. Syns ikke du bør vente. La ham ta sitt valg. Deg eller henne, venter du for din egen del eller hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2002 #5 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg synes han viser det tydelig. Han har flyttet fra henne og bodd for seg selv de siste par månedene. De har selvfølgelig kontakt, pga babyen - men det skulle også bare mangle!! Vi kommer ikke til å flytte sammen eller noe på lang, lang tid - men på et eller annet tidspunkt må vi fortelle det til familiene våre og ikke minst henne. Jeg aner bare ikke hvor lang den ventetiden bør være...... Tror egentlig det blir like vanskelig om vi forteller det nå eller om noen måneder for å si det sånn............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 17. juni 2002 #6 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg tror hans eks kjæreste vil komme over ham fortere hvis han forteller henne at han elsker deg. Da forstår hun jo at det ikke finnes håp for at de to igjen skal kunne bli sammen. Det er viktig at hun kommer seg videre, tenker jeg.... Jeg kan ikke se noe i veien for at dere kan forteller familiene deres at dere er sammen.. Det er da ikke deres liv. Det er ditt OG hans. Jeg tror ikke det vil tjene dere å holde det hemmelig. Særlig vil ikke han tjene særlig på det. Han bør ha et åpent forhold til sitt barns mor. (ikke at ekser har første rett til å vite alt som foregår....... men...) Det at han har truffet deg vil jo også affisere barnet. Du vil jo bli en del av babyens liv. Derfor mener jeg at han bør fortelle henne det snarest...... Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå